Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok seg tid og satt seg inn i utfordringen! Veiledet på nett slik at vi fant utfordringen og kom på nett igjen!
Hei Gisle. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss og vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Kjemperask og veldig god kundeservice. Tok forbindelse via chat funksjon og denne var suveren
Hei Kim. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Vi opplever svært sjelden problemer med våre abonnementer. Kundeservice er lett tilgjengelig og raske til å hjelpe oss når vi har behov for dette. I tillegg er prisene på et hyggelig nivå.
Hei Espen. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundesenter i bedriftsmarkedet og tilbakemeldingen din motiverer oss til å fortsette forbedringen. Hilsen Mads, Phonero
Jeg er virkelig ikke blandt dem som tenker mest på mitt mobilabonnement - det viktigste er at det bare fungerer i hverdagen slik som det skal. Har ved flere anledninger opplevd positive samtaler med kundebehandler hvor jeg syntes kommunikasjonen var uventet god.
Hei Anne. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er stolte av å være beste kundesenter for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Vi gir oss ikke der og vil fortsette å jobbe for bedre forståelse av deres behov og ønsker. Ha en fin dag. Hilsen Mads, Phonero
Som ansatt i ett firma som bruker Phonero, er jeg overraskende fornøyd. Er periodevis storforbruker av data både i jobb og privat. Da fungerer det utmerket med 3 SIM kort, ett vanlig… ett tvilling og ett datasim. Disse deler på datamengden som jeg da enkelt kan øke ved bruk av app. God dekning og raskt nett hvis det ikke er altfor langt mellom husene.
Hei Petter. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Fungerer greit for min del. God dekning, også i fjellet.
Hei Oddmund. Så gøy å se at dere er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Supert abonnement. Lett å få tak i kundeserviceleder behov. Enkel betjening med lettforståelig app.
Hei Hans. Godt å se at du er fornøyd med våre tjenester :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero