Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle få en såkalt sømløs overføring av 2 mobilab. og 2 trådløse bredbånd. Har medført masse rot. Pt. usikker på om det er overført bredbånd til begge aktuelle adresser. Får bruddgebyr fra moderselskapet telia på et abbonnement som har art flere år, - søkt kontakt med Phonero kundeservice mm., men ingen svar så langt
Hei Gunnar! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Mads i Phonero.
Fikk veldig god hjelp av kundestøtte når jeg hadde mistet pin og ikke fant pukkoden
Så fint å lese at du fikk god hjelp, Astrid! 😊 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Super oppfølging og service, bra kompetanse hos repr for Phonero!
Så fint å lese, Arne ! Takk for omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Beste dekning der jeg ferdes. I kjeller og garasje hjemme, på hytte ved sjøen og fjell.
Tusen takk for omtalen, Gunnar ! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Phonero, har fungert utmerket. Både på telefon biten og mobilt nettverk. Helt supert.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Trygve! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg har brukt Phonero i over 10 år som bedriftsabonnement. Bedriften har avsluttet abonnementet som mitt abonnement er knyttet til, og likevel forlanger de bruddgebyr ved oppsigelse på kr 3000,-. Vanvittig! Fraråder å gå inn på en avtale med Phonero. Prisene er også vesentlig høyere enn andre abonnementer.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på saken. Hilsen Mads i Phonero
For meg ble det en meget god opplevelse å bytte til Phonero. Jeg fikk all den hjelpen jeg trengte, alt gikk raskt og greit, alltid meget raskt svar på henvendelser. Jeg har fått et billig og oversiktlig abonnement. Jeg er SÅ fornøyd!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Randi ! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice 😊 Hilsen Mads i Phonero.