Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunderådgiver var veldig rask og service innstilt. Hun ordnet opp i problemet mitt angående faktura på svært profesjonell måte og er beste service personellet jeg har noen gang vært borti. 10/10
Tusen takk for kjempe fin omtale, Lasse! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og tar den med oss videre i vårt arbeid! Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid tilgjengelige og løsningsorienterte, kan anbefales 😁
Tusen takk for anbefaling, Rune! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Inngikk avtale om abonnement pr. tlf. Selger glemte å nevne at Phonero benytter Telia. Jeg har ikke dekning på Telia. Tok umiddelbart kontakt med Phonero når jeg oppdaget dette. Avtalen ble annullert uten vanskeligheter. Rask tilbakemelding samme dag. Prima!
Så fint å lese at det gikk i orden, Bent! Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring med vår support 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Dyktige ansatte som løser problemer raskt og uten trøbbel, samtidig kort ventetid på kundeservicen som alltid er et stort pluss.
Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss, NIcolai! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig serviceinnstilt og behjelpelig med å finne svar. Var ikke stresset og ønsket å hjelpe kunden
Så fint at du fikk den hjelpen du trengte! Tusen takk for hyggelig omtale, Anjam! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Tilgjengelig når man trenger dem, man får faktisk snakke med kundeservice!!! Aldri vanskelig om man behøver hjelp, veldig hjelpsomme og hyggelige ❤️❤️
Tusen takk for hyggelig omtale, Ronny! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg er godt fornøyd, ryddig og grei info på fakturaene. Autogirotrekk går som det skal, uten noe stress. Bra priser, og god romslig avtale mht kansellering av nr.
Så hyggelig å lese, Geir! 😊 Tusen takk! Vi håper du forblir fornøyd med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.