Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvis vi har spørsmål, så har vi alltid fått rask og god kundeservice.
Tusen takk for fin omtale, Vibeke 😊 Hilsen Dina i Phonero.
God service og god tålmodighet i prosessen med å fornye avtale. Setter pris på å ha en fast person og forholde seg til, en som forstår hva vi trenger. Takk for god service!
Så hyggelig å lese, Aud! Dette var en skikkelig fin omtale 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter! Hilsen Dina i Phonero.
Veldig fornøyd. Fikk bra tilbud når vi vurderte å bytte leverandør. Raskt på banen. Noen ansatte opplever noe dårlig dekning utenfor tettbebygd strøk
Tusen takk for en fin omtale, Brit! Det er veldig viktig for oss at dere er fornøyd og har den beste avtalen på markedet 😊Hilsen Dina i Phonero.
Ringte kundeservice i dag og fikk utført noen endringer, samt fått gode tips angående en framtidig løsning.
Så hyggelig å lese at du fikk god hjelp av vår kundeservice! Tusen takk for fin omtale, Odd 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Vi opplever god oppfølging og service. Enkelt å forstå og gjøre endinger i telefonioppsett.
Tusen takk for fin omtale, Cathrine😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg har vel egentlig aldri opplevd noe irriterende siden jeg skiftet til Phonero. Alt har funket flott, regningene er små og søte og det beste av alt er at det alltid er hyggelige personer i andre enden av mobilen dersom det er noe jeg lurer på. Feks: Et spørsmål på mail fra i går fikk jeg svar på før jeg var stått opp i dag :-)
Dette var en skikkelig fin omtale, Bjørn 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter! Hilsen Dina i Phonero.
Etter å ha takket ja til en hyggelig selger begynte problemene. Jeg gikk aldri mer kontakt med vedkommende, og jeg fikk ikke noen tilbakemelding eller SIM-kort. Etter flere forsøk på å få tak i selger, og flere lovnader fra kundeservice om at selger skulle ringe meg uten hell, ringte jeg kundeservice for å høre om noen andre kunne sørge for at vi fikk flyttet fra Telenor til Phonero. Jeg fikk da beskjed om at vi ikke var registrert noe sted. Dette var så useriøst at jeg flyttet telefonen over fra Telenor til Nortel. Jeg sitter nå i Kristiansand forliksråd fordi Phonero krever avbruddsgebyr på kr 15000,- for telefon vi aldri har hatt hos dem. Jeg anbefaler alle å holde seg unna disse svindlerne.
Hei Roger, Jeg vil gjerne undersøke saken din nærmere, hvis du sender meg en e-post på [email protected] så skal jeg ta en gjennomgang. Hilsen Dina i Phonero.