Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi opplever god oppfølging og service. Enkelt å forstå og gjøre endinger i telefonioppsett.
Tusen takk for fin omtale, Cathrine😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg har vel egentlig aldri opplevd noe irriterende siden jeg skiftet til Phonero. Alt har funket flott, regningene er små og søte og det beste av alt er at det alltid er hyggelige personer i andre enden av mobilen dersom det er noe jeg lurer på. Feks: Et spørsmål på mail fra i går fikk jeg svar på før jeg var stått opp i dag :-)
Dette var en skikkelig fin omtale, Bjørn 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter! Hilsen Dina i Phonero.
Etter å ha takket ja til en hyggelig selger begynte problemene. Jeg gikk aldri mer kontakt med vedkommende, og jeg fikk ikke noen tilbakemelding eller SIM-kort. Etter flere forsøk på å få tak i selger, og flere lovnader fra kundeservice om at selger skulle ringe meg uten hell, ringte jeg kundeservice for å høre om noen andre kunne sørge for at vi fikk flyttet fra Telenor til Phonero. Jeg fikk da beskjed om at vi ikke var registrert noe sted. Dette var så useriøst at jeg flyttet telefonen over fra Telenor til Nortel. Jeg sitter nå i Kristiansand forliksråd fordi Phonero krever avbruddsgebyr på kr 15000,- for telefon vi aldri har hatt hos dem. Jeg anbefaler alle å holde seg unna disse svindlerne.
Hei Roger, Jeg vil gjerne undersøke saken din nærmere, hvis du sender meg en e-post på [email protected] så skal jeg ta en gjennomgang. Hilsen Dina i Phonero.
Dette er den desidert beste kundeservicen av ett telefonselskap jeg har vært ute for. Uansett hva jeg spør om så gjør de alt de kan for å løse det i en hyggelig tone. Tror aldri jeg har møtt ett surt menneske på telefonen. Anbefales 😊👍
Tusen takk for en knall fin omtale, Jørn! Vi er så glad for å ha deg som vår kunde 😊Hilsen Dina i Phonero.
Phonero anbefales på det varmeste. God dekning, lav pris og fantastisk kundeservice. Kommune teamet er på pletten så fort vi sender en henvendelse. Enkelt å administrere abonnementer i Phonero link, og ett svært enkelt bedriftsnett. Har ingen negative erfaringer med Phonero.
Tusen takk for den fine omtalen, Lena! Så hyggelig å lese at du alltid får den hjelpen du trenger 😊 Skal sende denne videre til kommune teamet her hos oss! Hilsen Dina i Phonero.
Min sønn fikk varsel om at data var brukt opp for denne måned og går på skole hjemmefra. Han var i «akutt» nød for mer data. Phonero ordnet raskt med nytt abonnement slik at vi slapp å kjøpe tilleggspakker.
Så bra din sønn fikk data med en gang! Det er viktig å være på nett 😊 Tusen takk for omtalen! Hilsen Dina i Phonero.
Bedre pris og enklere administrering for bedriften enn noen gang. Full kontroll på bruk og rettigheter via app og nettside. Rask respons fra kundeservice ved henvendelser.
Tusen takk for en fin omtale, Geir! Vi setter så stor pris på at du vil være kunde hos oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.