Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd. Fikk bra tilbud når vi vurderte å bytte leverandør. Raskt på banen. Noen ansatte opplever noe dårlig dekning utenfor tettbebygd strøk
Tusen takk for en fin omtale, Brit! Det er veldig viktig for oss at dere er fornøyd og har den beste avtalen på markedet 😊Hilsen Dina i Phonero.
Ringte kundeservice i dag og fikk utført noen endringer, samt fått gode tips angående en framtidig løsning.
Så hyggelig å lese at du fikk god hjelp av vår kundeservice! Tusen takk for fin omtale, Odd 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Vi opplever god oppfølging og service. Enkelt å forstå og gjøre endinger i telefonioppsett.
Tusen takk for fin omtale, Cathrine😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg har vel egentlig aldri opplevd noe irriterende siden jeg skiftet til Phonero. Alt har funket flott, regningene er små og søte og det beste av alt er at det alltid er hyggelige personer i andre enden av mobilen dersom det er noe jeg lurer på. Feks: Et spørsmål på mail fra i går fikk jeg svar på før jeg var stått opp i dag :-)
Dette var en skikkelig fin omtale, Bjørn 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter! Hilsen Dina i Phonero.
Etter å ha takket ja til en hyggelig selger begynte problemene. Jeg gikk aldri mer kontakt med vedkommende, og jeg fikk ikke noen tilbakemelding eller SIM-kort. Etter flere forsøk på å få tak i selger, og flere lovnader fra kundeservice om at selger skulle ringe meg uten hell, ringte jeg kundeservice for å høre om noen andre kunne sørge for at vi fikk flyttet fra Telenor til Phonero. Jeg fikk da beskjed om at vi ikke var registrert noe sted. Dette var så useriøst at jeg flyttet telefonen over fra Telenor til Nortel. Jeg sitter nå i Kristiansand forliksråd fordi Phonero krever avbruddsgebyr på kr 15000,- for telefon vi aldri har hatt hos dem. Jeg anbefaler alle å holde seg unna disse svindlerne.
Hei Roger, Jeg vil gjerne undersøke saken din nærmere, hvis du sender meg en e-post på [email protected] så skal jeg ta en gjennomgang. Hilsen Dina i Phonero.
Dette er den desidert beste kundeservicen av ett telefonselskap jeg har vært ute for. Uansett hva jeg spør om så gjør de alt de kan for å løse det i en hyggelig tone. Tror aldri jeg har møtt ett surt menneske på telefonen. Anbefales 😊👍
Tusen takk for en knall fin omtale, Jørn! Vi er så glad for å ha deg som vår kunde 😊Hilsen Dina i Phonero.
Phonero anbefales på det varmeste. God dekning, lav pris og fantastisk kundeservice. Kommune teamet er på pletten så fort vi sender en henvendelse. Enkelt å administrere abonnementer i Phonero link, og ett svært enkelt bedriftsnett. Har ingen negative erfaringer med Phonero.
Tusen takk for den fine omtalen, Lena! Så hyggelig å lese at du alltid får den hjelpen du trenger 😊 Skal sende denne videre til kommune teamet her hos oss! Hilsen Dina i Phonero.