Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble kontaktet av Phonero og ble tilbudt å prøve de ut siden de bruker Telia sitt nett og jeg har brukt Telenor sitt nett i en årrekke. Takket ja til dette selv om det ble en hel del dyrere enn løsningen jeg har i dag. Fikk tross alt en del mere data så det var litt fristende for våres del som bruker en del data. Ble underveis helt tilfeldig oppmerksom på at de setter 2 års binding på bedrifter. Jeg fikk aldri testet de, jeg ble fanget straks jeg sa ja til å prøve de. Nå sitter jeg med bruddgebyr for 5 telefoner, 15 000 eks mva! Og ingen som helst velvilje til å å fjerne bindingstiden. Jeg har ikke brukt ett eneste tellerskritt hos de og kommer ALDRI til å gjøre det heller! Jeg har aldri møtt på en mer igjenskrudd og tverr håndtering av meg som kunde. Jeg kan på ingen måte anbefale Phonero til noen! STYR UNNA!
Hei, Morgan. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Kontakt oss på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Fikk god forklaring og hjelp på mitt spørsmål 👌👍🤗
Hei, Carol. Takk for hyggelig tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Enkel vennlig og tydelig veiledning og hjelp. Fikk flere muligheter til å veøge det som funket best for meg.
Heisann Thomas. Takk for din tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Det er mange muligheter i vår sentralbordløsning, Bedriftsnett og i Din Bedrift for administrering av abonnement. Vi er her om du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Fornøyd og bra pris med bra data og rollover fra mnd til mnd.
Hei, Olav. Så fint å se at du har fått en tilpasset god datamengde til god pris! I appen Ditt Phonero kan du se hvor mye data du har igjen og eventuell rollover som gjenstår fra forrige måned. Appen er tilgjengelig både til IOS og Android. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Kundebehandling i verdensklasse. Fantastisk service som tilbyr gode løsninger til bedrifter. Veldig fornøyd kunde som takker for godt og langt samarbeid
Heisann Lilit Takk for hyggelig tilbakemelding! Er gøy å se at du har vært hos oss i lengre periode og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero
Phonero virker å være et ryddig og oversiktelige selskap, som vi håper fortsetter i tiden fremover
Hei, Marie Louise. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Dette fungerer helt greit for normalt bruk av mobil.
Heisann Carsten Så fint å se at du er fornøyd. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero