Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Løsningsorientert. Rask oppfølging. God service, imøtekommende i forhold til kundens behov
Hei Bente, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero
Tekniske utfordringer og spørsmål ble handtert profesjonelt.
Hei Knut, Bra å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Svarer alltid innen kort tid og er løsningorientert
Hei Siw, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Phonero villeder sine kunder gjennom en dårlig informasjonspolitikk angående priser. For eksempel fri bruk av telefon i Norge og EU + Eos betyr ikke at du kan bruke telefonen din fritt, ikke med mindre du har veldig lyst til og punge ut med noen tusen i måneden. Fri bruk av telefon betyr i kundenes øye fri bruk. Phonero utnytte dette og kaller det hva kunden forstår under fri bruk for fri tale. Dermed er det veldig lett og gå i en prisfelle. Dette er bare en eksempel på en vell gjennomført villedende informasjonspolitikk som Phonero tjener godt på. Kjøre du til utlandet og for de typiske sms'ene så står det oss Phonero ingenting om priser og lignende. Dermed legge kunden ikke merke til Luksusfellen heller. Det står bare samme pris som abonnement hjemme. I Phonero sin app (om man kan kalle dette app i det hele tatt) står det ikke noen priser heller. Det er veldig lurt da slipper kunden og for en oversikt over kostnadene og Phonero tjenere grov. Vil bare informere om at flere i mitt Firma blir lurt på samme måten. Mitt personlig råd: ligg langt unna.
Hei Vidar, Våre Fri bruk abonnement inkluderer Fri bruk av tale, meldinger og valgt datamengde i Norge, Norden og EU/EØS. I Phonero Mobilapp finner du under menyvalget «Forbruk» en egen fane for utland. Her kan du følge med på forbruket ditt hittil denne måneden, forrige måned og så langt i år. Dersom du har behov for å ringe fra Norge til Norden og EU/EØS har vi også egne valg og pakker for dette. Vi er svært opptatt av at alle våre kunder skal ha full kontroll og oversikt over deres abonnement og priser, og har flere gode verktøy som kan hjelpe med dette. Det er synd å høre at du ikke har fått denne opplevelsen hos oss. Gir du oss en ny sjanse er jeg sikker på at vi vil finne en god løsning for deg og din bedrift. I mellomtiden ønsker jeg deg lykke til med ny leverandør. Mvh Katrine Phonero
Abonnementet hos Phonero fikk jeg da jeg byttet jobb i august. Har ingen ting å klage på så langt. Veldig bra kundeservice på "Chat"-funksjonen på hjemmesiden.
Hei Per-Arthur, Takk for fin tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss. Mvh Katrine Phonero
Veldig god service, bra oppfølging, så langt positiv opplevelse.
Hei Johan, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Hyggelige og profesjonelle kundebehandlere, svarer alltid raskt. Fikk god forklaring spørsmålene mine.
Hei Siv, Takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å se at du er fornøyd med våre kundebehandlere. Mvh Katrine Phonero