Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei. Grunnen til høy score er reduserte utgifter på telefon/tjenester som dere leverer. Utgifter er nær halvert etter at vi gikk over til Phonero. Når vi henvender oss til dere enten vis mail el. direkte samtale opplever vi høy og ikke minst meget god service. Vi var spent ved bytte, men har ikke noe å utsette på leveranser utover de vi hadde tidligere. Takker igjen. Seriøs konkurranse i markedet er viktig. Det motsatte vet vi mye om😉👍🔆
Heisann Ingar. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Utrolig godt å se at dere har godt tilpassede abonnement. I Din bedrift har dere også oversikt på kostnader, utviklingen på bruk og mye mer. Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette dette gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
De hjelper deg å finne den perfekte løsningen for ditt behov
Heisann Birger. Vi er stolte over å kunne tilby mange tjenester. Portaler som Din Bedrift muliggjør også at dere løpende har oversikt på bruk og utvikling, og på den måten kan se om behovet endrer seg. Test det gjerne ut på db.phonero.no. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Veldig god oversikt og mye nyttig info. Fine priser på abonnement.
Hei, Evy. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Vi har ikke hatt noen problemer med Phonero i den tiden vi har hatt abonnementet.
Hei, Morten. Veldig gøy å se at dere er fornøyd! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss Vi setter pris på din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Veldig godt fornøyd med service og omtale med kundeservice
Hei, Geir. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
har kun registrert dekningshull der jeg slet med konkurent også,på andre steder bedre.
Heisann Svein Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor skal vi være først ute med landsdekkende 5G innen utgangen av 2023. I dag har over 2 millioner tilgang til 5G nettet fra Telia, men vi gir oss jo selvfølgelig ikke der :) Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter veldig pris på den. Hilsen Christer, Phonero
Positivt og enkelt å forholde seg til. Er veldig løsningsorienterte :)
Hei, Frode Takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret! Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero