Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svarer fort og ordner det jeg spør om. Er høflige i telefonen
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Bra pris, tlf.utgiftene ble halvert siden vi byttet til Phonero. God, hjelpsom og raskt kundeservice.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Det var for dårlig dekning av Phonero ( Telia ) på min arbeidsplass.( kom fra Telenor med god dekning ) Etter lovnader om bedre dekning, var det fortsatt problemer etter ett år. Var i kontakt med de flere ganger for bytte tilbake til Telenor ( de har kanselert avtale med andre på samme addresse av samme grunn ) , hvor de så problemet og skulle gi tilbake mld. Det ble aldri gjort . Så jeg måtte bytte til annen operatør ( Telenor ) , hvor problemet var løst. Dette var noe Phonero var klar over, og var kjent med at de ikke fikk løst. Fikk allikevel bruddgebyr !! Som de ikke gir seg på. Tragisk, styr unna !!
Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero
Opprettet bedriftsavtale med Phonero. Selgeren sammenliknet sine ex mva priser med prisen jeg hadde hos en annen leverandør inkl mva. Jeg burde vært mer våken selvsagt. Derfor vil jeg bytte når bindingen nå går ut. Selve tjenesten de leverer er utmerket.
Takk for omtalen! Send oss gjerne en epost på [email protected], legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Cecilie i Phonero.
Topp service fra Alexander! Veldig hyggelig og kunnskapsrik! Phonero kunne god gjort det litt smidigere ved avslutning av arbeidsforhold med bedriftsabonnement. At vi kunne fått tilbud om en «ventepakke» på noen måneder for eksempel.
Så hyggelig å lese omtalen din Gunn! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero er billig og man får mye for pengene. De har også veldig god service. Alle er generelt hyggelige.
Så hyggelig å lese omtalen din Markus 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Really bad experience. The only positive thought I can give is the cheap "first" price they offered me, but if you are expecting to use the phone traveling (in Europe) and if you want to add more data, just get ready to pay insane big fees. Bad things: - Lock-in period of 24 months - After the end of the lock-in period, you must inform you leave in 3 months written notice (fee 3700 NOK if you don't do it) - The app/website is bad - You cannot call for costumer service (only mail or chat) - Not information in English (contracts, costumer service, all website information,...) - They allow to sign contracts by phone (not the best if you want to know what you sign) - Really high prices if you want to add services outside your contract (more expensive that the marked) - Bad data signals outside Norway Good things: - First price was really good (the best of the market)
We are sorry to hear that you did not have a good experience with us. If you send an e-mail to [email protected] with your mobile number and full name, I will get one of my skilled colleagues to investigate the matter and contact you. Greetings Cecilie in Phonero