Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra service, god forståelse, gir god veiledning på tekniske vanskeligheter.
Tusen takk for hyggelig omtale, Lene! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig hyggelig og rask kundeservice. Får alltid den hjelpen jeg ønsker!
Så hyggelig å lese, Fida! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Føler meg lurt. Selger ringte opp og sa han kom fra mitt tidligere selskap. Sa han kunne gi meg ett bedre tilbud, noe jeg takket ja til. Forstod for sent at dette ikke var det jeg trodde det var, men sa meg villig til å gi det en sjanse. Etter dårlige opplevelser med kundeservice bestemte jeg meg for å si opp avtale mot et bruddgebyr på kr 3.800,- Så får vel se på dette som en dyrekjøpt erfaring med et useriøst selskap.
Hei Jorge-Marius! Det hørtes ikke bra ut, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig god service! Fikk til og med bestilt og levert nytt eSIM på en søndag.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Raymond! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Å komme i kontakt med en eller flere saksbehandlere som kan gi fornuftige tilbakemeldinger, har vær vanskelig. Selve det mobiltelefonitekniske har ikke vært problematisk, med unntak av den aller første tiden.
Takk for tilbakemelding, Jens! 😊 Vi setter pris på omtalen din og tar med dette videre i vårt arbeid mot å bli enda bedre! Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjøpte 100gb 30. Juni og visste ikke at bedriften min ikke har avtale om rollover, og derfor ble alt borte natt til 1.juli. Kundeservice gav meg de tilbake etter en telefonsamtale.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Jenny! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fast and fantastic service. Good quality and very good advise
Thank you for your feedback, Roudi! 😊 We really appreciate it. Regards Cecilie from Phonero.