Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Å komme i kontakt med en eller flere saksbehandlere som kan gi fornuftige tilbakemeldinger, har vær vanskelig. Selve det mobiltelefonitekniske har ikke vært problematisk, med unntak av den aller første tiden.
Takk for tilbakemelding, Jens! 😊 Vi setter pris på omtalen din og tar med dette videre i vårt arbeid mot å bli enda bedre! Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjøpte 100gb 30. Juni og visste ikke at bedriften min ikke har avtale om rollover, og derfor ble alt borte natt til 1.juli. Kundeservice gav meg de tilbake etter en telefonsamtale.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Jenny! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fast and fantastic service. Good quality and very good advise
Thank you for your feedback, Roudi! 😊 We really appreciate it. Regards Cecilie from Phonero.
Kjempe bra kundeservice. God dekning. Håper dere får e-faktura snart.
Så hyggelig å lese, Pål! 😊 Tusen takk! Du kan opprette e-faktura hos oss og vi hjelper deg gjerne med det om du tar kontakt! Hilsen Cecilie i Phonero.
Har brukt phonero i mange år og er fornøyd. Det er lett å komme i kontakt med phonero på telefon. De er også veldig serviceminded og hyggelige. Mvh Anna S.
Så hyggelig å lese omtalen din, Anna! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og bra service på chatt, etter at jeg ikke fikk svar på KI chatten
Tusen takk for hyggelig omtale, Tim! 😊 Så fint at du fikk den hjelpen du trengte! Hilsen Cecilie i Phonero.
Hadde mistanke om at jeg trengte utvidet datakapasitet ut måneden. Saksbehandleren forstod problemet umiddelbart, og fikset det uten videre. Hyggelig, forekommende og effektiv.
Så fint å høre at du fikk god hjelp, Per! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.