Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna! 24 mnd bindingstid, som ikke ble opplyst av telefonselger. Fikk ikke avsluttet forholdet selv om jeg bodde 1 år uten dekning, måtte isåfall betale et gebyr på 3000 kr. Selve abonnement var også mye dyrere enn jeg ble informert om, og sa meg enig i. Etter 2 lange år sa jeg endelig opp avtalen, men fikk fortsatt gebyr på 3000 pga 3 mnd oppsigelse i tillegg til 24 mnd binding. Ser at flere sliter med akkurat det samme, så skal kontakte forbrukerrådet for denne fakturaen nekter jeg rett og slett å betale. Håper det kan sette en stopper for svindelen!
Hei Hanne! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss - og vi vil gjerne sjekke opp i hva som har skjedd her. Ta kontakt på [email protected] med fullt navn og telefonnummer slik at en av mine dyktige kollegaer tar kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fubker perfekt. Kundeservice ervogså veldig hjelpsomme.
Så hyggelig å lese, Lars ! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Jeg hadde en faktura som jeg gjerne ville utsette non få dager, og var overhode ikke noen problem.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, Asbjørn ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig bra, hjlpsom og noyaktig service da kollega ringte meg.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Armin ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Rask hjelp og hyggelige konsulenter. I tillegg til gode priser og bra dekning. Kan absolutt anbefales.
Tusen takk for hyggelig omtale, Heidi ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Glimrende og rask service. Gode muligheter og løsninger for vår bedrift. Anbefales.
Vi setter stor pris på omtalen din, Dan. Hyggelig å høre! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Veldig fornøyd med phonero, god hjelp fra kundeservice når vi trenger det
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, Thomas ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.