Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk rask og kjempegod hjelp. Veldig god kunderservice :)
Tusen takk for hyggelig omtale, Tone 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Alltid flott kundeservice. Får det vi trenger i abonnementet
Så bra du er fornøyd med kundeservicen vår, Marianne! Vi er opptatt av å gi deg den beste opplevelsen hver eneste gang 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg har byttet leverandør fordi min forrige ikke klarte å dekke mitt behovfor dekning . Jeg mottar mine kjøreordrer pr telefon.ofte, og flere ganger for dag fikk jeg ikke oppdragene. Dette vanskeliggjorde jobben min. Har byttet til phonero, og er svært fornøyd så langt. Både med service og dekning.
Så gøy å lese at du er fornøyd med oss, Svein! Vi skal gjøre alt vi kan for at sammarbeidet fortsetter slik 😊Hilsen Dina i Phonero.
Rask og opplysende service. Hyggelege folk på kundeservicetlf
Tusen takk for hyggelig omtale, Jon😊 Hilsen Dina i Phonero.
Servicevenlig, rask å svare,god dekning, greie priser. Har hatt de som leverandør mange mange år
Så hyggelig å lese, Evald! Tusen takk. Dette var en utrolig fin tilbakemelding 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Selgeren sier en ting men dei fakturerer noe helt annet. Jeg avtalt med selgeren at jeg skulle ikke ha verken bindingstid eller oppsigelsestid. Han ble enig. Det står i vilkårene til avtalen min «medfører ikke binding» og det står ingenting om oppsigelsestid. Men jeg har nettopp fått en inkassovarsel for en faktura for måneden etter jeg flyttet til en annen selskap. Ringte for å få Help med saken men fikk beskjed at Phonero har ikke bindingstid men har tre måneders oppseigelsestid. Enten lyger dei eller har dei null kontroll på systemet deres. Styr unna!
Hei James! Slik skal det selvfølgelig ikke være! Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med meg på [email protected] Husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Hilsen Dina i Phonero.
Phonero sentralbordløsning fungerer meget bra og har mange gode løsninger og funksjoner. Support er alltid lett tilgjengelig og har gode (og hyggelige!) svar når jeg ikke forstår. Dette gir trygghet i den daglige bruken og i admin.rollen.
Så hyggelig å lese, Johanne! Tusen takk. Dette var en utrolig fin tilbakemelding 😊 Hilsen Dina i Phonero.