Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer veldig fint! Ble t.o.m oppringt med spørsmål om å redusere faktura og i tillegg få mere mobildata.
De leverer ikke på dekningsgaranti. Selger løy angående dekning på spesifikk adresse. Null dekning. Sender så bruddgebyr på over 3000 da jeg ikke lenger ønsker å være kunde.
Hei Maya! Det hørtes ikke bra ut - vi vil gjerne undersøke hva som har skjedd her. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask service ved behov, og bts oppetid på moniønettet
Tusen takk for hyggelig omtale, Thomas! 😊 Vi er her for deg og setter stor pris på erfaringen du deler etter kontakt med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fungerer veldig bra og god og rask service ved spørsmål
Så fint å høre at alt fungerer, Arne! 😊 Vi er her for å hjelpe, så vi setter veldig pris på at du deler din erfaring med kundeservice. Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Har hatt noen forskjellige mobiloperatører oppigjennom og må si meg meget fornøyd med Phonero. Dette grunnet veldig behjelpelig og hyggelig kundeservice, men viktigst av alt veldig god dekning. Jeg kjører mye bil og det med utgangspunkt i Østlandet med turer både til Vestlandet og Nord Norge. Ingen problemer med dekningen som jeg har hatt tidligere. 👍🏻🤩
Så hyggelig å lese erfaringen din med oss, Øyvind! 😊 Så utrolig bra at du har opplevd bedring på dekning 😊 Ikke nøl med å kontakte oss ved behov for hjelp eller spørsmål, så skal vi sørge for at du får et fint kundeforhold hos oss! Hilsen Cecilie i Phonero.
God pris, stabile tjenester, vennlig og løsningsorientert kundeservice, og ansvarlig bærekraftsstrategi. Fornøyd kunde😊
Tusen takk for at du deler din erfaring med våre produkter og tjenester, Håvard! 😊 Det betyr mye at du nevner vår kundeservice og bærekraft, da dette er et stort fokus for oss. Vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter! Hilsen Cecilie i Phonero.
God bedriftsavtale, rask og pålitelig kundeservice ved behov.
Tusen takk for anbefaling og omtale, Are! 😊 Vi håper du blir fornøyd hos oss, og ikke nøl med å ta kontakt om du skulle ha spørsmål eller behov for hjelp. Hilsen Cecilie i Phonero.