Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk kundestøtte som gav meg god hjelp med åpning av tlf, midt i flytte kaos glemte jeg en kode. Måtte vente på deres åpningstid, så var uten tlf 14 timer , midt i flytteprosessen- før jeg ble koblet på…
Takk for hyggelig omtale, Mona! 😊 Det var synd å høre at du var uten telefon så lenge, men jeg er glad du fikk god hjelp til å løse det til slutt! Vil anbefale å laste ned appen Ditt Phonero slik at du har full oversikt om det skulle skje en annen gang. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ting ble kjapt fikset, selv om vi hadde tre firmaer som skulle over. Ble noe tull med tilsending av SIM-kort, dere burde kanskje ha fulgt litt bedre opp. I tillegg så fikk vi en faktura på iPhoner som ble bestilt, hvor det ikke var referert til noe nummer. Nesten umulig å få dette rettet opp, har fått inkassovarsel. Må være mulig å sende mail til fakturaavdelingen. Hvis dette fortsetter så bytter vi.
Takk for tilbakemelding, Odd! 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom dere har spørsmål til faktura eller annet. Vi er her for å hjelpe! Hilsen Cecilie fra Phonero.
Hjalp meg gjennom en litt innviklet innstilling. Veldig bra!
Tusen takk for din tilbakemelding, Jan! 😊 Vi setter stor pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Får bestandig god hjelp av en hyggelig kundebehandler
Tusen takk for hyggelig omtale, Kjersti! 😊 Så fint at du får den hjelpen du trenger og er fornøyd! Det setter vi stor pris på. Hilsen Cecilie i Phonero.
Var litt skeptisk til å begynne med. Men etter noen lange samtaler og mange spørsmål ble vi endelig kunde. Den gode servicen stopper ikke når man er blitt kunde. Phonero har vist en fantastisk god oppfølging. Er kjempe fornøyd!
Heisann Yee! Takk for din ærlige tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du opplever god oppfølging fra vår side. Vår høyeste prioritet er fornøyde kunder, og vi er glade for å ha deg med på laget! Hilsen Christer
Rask svar, enkel hjelp via telefon og jeg var oppe å gå på nett. Deilig når problem løses på en to tre ⭐️
Hei Jan! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Å høre at du er fornøyd med vår raske service betyr mye for oss. Takk! Hilsen Christer
Har elendig erfaring med den satans robotkundesupporten. Når det er et menneske så ordner det meste seg veldig fort. Bortsett fra det så ønsker jeg meg over på privat, da jeg ikke lenger driver næring, og i tillegg betaler jeg mye mer enn jeg kan få hos andre leverandører. Så en eller annen fra phonero privat kan ringe meg etter kl 1200,og komme med et tilbud med mening i.
Hei Johnny! Det var synd å høre din erfaring med chatroboten Phonelia. Vi arbeider hele tiden med å gjøre opplevelsen bedre, og roboten er fortsatt under opplæring. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] ved spørsmål til din avtale eller kontakt oss på telefon. Vi hjelper deg gjerne! Hilsen Cecilie i Phonero.