Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask leveranse på forespørsel. Hyggelig svar! Ok pris
Så fint å lese, Per! 😊 Tusen takk for omtalen! Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero er en konkurransedyktig operatør som ivaretar sine kunder godt. Det er forbedringspotensiale på et par av Phoneros apper og portaler som er litt utdaterte, men de fungerer likevel godt til sitt formål. Phonero lager skreddersydde løsninger etter bedriftens behov, med egen kontaktperson, rask og hjelpsom kundeservice. Vi er veldig fornøyde med Phonero. Den moderne "Din Bedrift" portalen gir gode administrasjonsmuligheter og ryddig oversikt over bedriftens tjenester. Alt i alt veldig bra. Ekstra skryt til kundeservice som er veldig hyggelige og dyktige til å følge opp.
Tusen takk for hyggelig lesing, Andreas! 😊 Vi er veldig takknemlig for din tilbakemelding, og skal sørge for et godt samarbeid videre. Hilsen Cecilie i Phonero.
Gode priser. Rask og hyggelig kundeservice fra kunnskapsrike ansatte. Smart mobilkjøp anbefales for alle bedrifter som ønsker at Phonero tar seg av de ansattes mobilkjøp, så bedriften slipper å bruke tid på dette selv. Fornøyde ansatte og fornøyd bedrift.
Tusen takk for hyggelig omtale, Rune! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har en god oversikt over hvor mye jeg bruker min data og kan styre bruken. Dessuten er det ingen skjulte kostnader. Jeg synes Phonero er en seriøs leverandør.
Tusen takk for fin omtale, Moses! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Hele prosessen med mobil tjenester har gått knirkefritt
Tusen takk for at du deler din erfaring, Atle! 😊 Vi setter stor pris på det! Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget positiv selger, gode priser og fleksible på produkt. Enkel og grei overgang fra gammel leverandør og hyggelig oppfølging
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Odd! 😊 Så fint å høre at alt gikk fint i overgangen. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero Telia gir seg aldri å ringe. Sakt nei 100 ganger. Kundeservice kontaktet flere ganger. Nå er forbrukertilsynet varslet.
Hei Remi! Det hørtes ikke bra ut - det må vi finne ut av! Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.