Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hele prosessen med mobil tjenester har gått knirkefritt
Tusen takk for at du deler din erfaring, Atle! 😊 Vi setter stor pris på det! Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget positiv selger, gode priser og fleksible på produkt. Enkel og grei overgang fra gammel leverandør og hyggelig oppfølging
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Odd! 😊 Så fint å høre at alt gikk fint i overgangen. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero Telia gir seg aldri å ringe. Sakt nei 100 ganger. Kundeservice kontaktet flere ganger. Nå er forbrukertilsynet varslet.
Hei Remi! Det hørtes ikke bra ut - det må vi finne ut av! Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi er veldig fornøyde. Det hender vi ikke mottar fakturaene , men det ordner seg denne gangen også
Så fint å lese, Toril! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fungerer bra + god service + en god pris på deres tjenester.
Så fint å lese, Paul! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid korrekte fakturaer, alltid perfekt funksjon i samsvar med mitt abonnement
Tusen takk for hyggelig omtale, Asmund! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi inngikk bedriftsavtale med Phonero, hvor Phonero måtte dekke et lite bruddgebyr mot tidligere telefonileverandør. Så var vi trofast mot Phonero i nesten hele bindingstiden på 2 år, det manglet bare 4mnd. Vi ble oppringt av Ice for tilbud på bedriftsabb, og pga noe lavere priser sa vi ja takk til det. De skulle dekke bruddgebyr inntil 3000+mva pr abb - noe mer enn det skulle det ikke være mulig å bli. MEN Phonero fakturerte både fullt bruddgebyr kr 3000+mva pr abb OG I TILLEGG det bruddgebyr de selv hadde dekket ved skifte til dem. Andre telefonioperatører trapper ned bruddgebyr ifht tid en har vært abonnent. Det gjør altså ikke Phonero, og i tillegg skal de ha tilbakebetalt det de har refundert ifm inngålsen av avtalen - de tar betalt i begge ender selv om vi har vært lojal i nesten 2 år, og vi sitter igjen med noe av kosten selv. Aldri mer. Dette vil jeg naturlig nok advare om
Hei Linda! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.