Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For med Phonero har ikke vi fått særlig telefoner gjennom lenger.. Møkkaselskap som ikke klarer fikse feil, ringe opp igjen og følge opp kundene. VELDIG missfornøyd og bytter selskap etter 3 mnd...
Rask bistand, hyggelige mennesker og mye billigere enn f. eks. Telenor.
De er utrolig dårlig bedrift på alle måter. PASS DERE FOR DEN TLF LEVERANDØREN.
Det er utrolig hvor mye problemer man kan få av å ha en mobiloperatør. Absolutt alle gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice, er de helt på tur. Gjemmer seg bak forferdelige vilkår. Det fasinerende er om du spør spesifikt hvor det står ting, vet de ikke det, bare oversender deg en mail på mange sider med vilkår. Kom meg tilslutt ut av dette tullet etter krangling. Håper dette firmaet går konkurs, og alle som jobber i det begynner med andre ting en mobil/kundeservice.
Har alltid glidd knirkefritt hos meg. Takker så mye :) Så får jeg se om det går like bra på overgangen til Telia.
Forferdelig dårlig dekning + at 20 meter inn i tunneler så brytes samtalen.
Skylte kostnader, dårlig service, ingen hjelp under oppkjøp av Telia. Mange ekstra og uforutsigbare kostnader, fungerte dårlig med DNB nettbanken, høye ekstra kostnader ved overforbruk av data, bedriftsportalen er uoversiktlig, 24 måneders bindingstid... Rett og slett et dårlig valg. Jeg angrer skikkelig. Aldri mer!