Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er utrolig dårlig bedrift på alle måter. PASS DERE FOR DEN TLF LEVERANDØREN.
Det er utrolig hvor mye problemer man kan få av å ha en mobiloperatør. Absolutt alle gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice, er de helt på tur. Gjemmer seg bak forferdelige vilkår. Det fasinerende er om du spør spesifikt hvor det står ting, vet de ikke det, bare oversender deg en mail på mange sider med vilkår. Kom meg tilslutt ut av dette tullet etter krangling. Håper dette firmaet går konkurs, og alle som jobber i det begynner med andre ting en mobil/kundeservice.
Har alltid glidd knirkefritt hos meg. Takker så mye :) Så får jeg se om det går like bra på overgangen til Telia.
Forferdelig dårlig dekning + at 20 meter inn i tunneler så brytes samtalen.
Skylte kostnader, dårlig service, ingen hjelp under oppkjøp av Telia. Mange ekstra og uforutsigbare kostnader, fungerte dårlig med DNB nettbanken, høye ekstra kostnader ved overforbruk av data, bedriftsportalen er uoversiktlig, 24 måneders bindingstid... Rett og slett et dårlig valg. Jeg angrer skikkelig. Aldri mer!
Dette firmaet er blant de som lyver mest til sine kunder. Phonero har blitt kjøpt opp av Telia, de brukte Telenor sitt nett tidligere. Når de nå bytter markedfører de se med at Telia har det beste 4G nettet, men de nevner ingen ting om 4G+ eller 3G eller tale dekning og det er av den enkle sak at Telenor har desidert best dekning totalt sett. Telia har ca 5000 master som sender tlf signal, mens Telenor Har ca 7500. Altså 50% flere master. Å Telenor bygger også ut nettet sitt hele tiden slik Telia gjør. Vær smart, Hold dere unna Phonero om dere vil ha det fint psykisk.
Overhode ingen fokus på kunde. Endrer tjenester til sin fordel, men nekter å gi eksisterende kunder samme vilkår som nye kunder får. Selv om man betaler ut bindingstid så hevder selskapet at man bryter bindingstiden når man ønsker å avslutte et mobilabonnement.