Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero må ha den værste dekningen. Har vært kunde i 2 år men etter Telia oppkjøp ble det store forandringer. Blir brutt hele tiden og det i sentrale byer. Som liten bedrift er dette belastende. Samt at de tjener gode penger på abonnement når det gjelder overforbruk av data. De hverken struper eller varsler som de andre selskapene. Når du vil løses ut av kontrakten kommer de med krav om bruddgebyr på alt fra SIM-kort til GPS, terminal og mobil. Styr langt unna dette selskapet. De gjør alt for å svindle!!
Litt dårlig dekning mellom stavanger og kristiansand, ellers fantastisk kundeservice å kjempe god pris
Eg blei kontakta med ein selger som kom til min bedrfit og prøvde å selge bedriften min PHONERO. På grunn av store lovnader om at visst det var noko som helst, om vi skulle angre eller bryte med Phonero så var det aldri noko problem. Selger skulle ordne alt. Når det gjekk nokon veker kom det eit brev om at vi ikkje var kredittverdige av ein eller anna grunn. Så etter at dei gjekk inn i Telia, kom selgarane til oss på telefon og truet med bruddbegyr og eg bad dei kontakte selger. No eit halvt år etterpå har selger frå Phonero blokkert tlf nr mitt og om eg ikkje går over til phonero blir det bruddbegyr på rundt 30 000 kr. DETTE ER REIN OG SKJÆR SVINDEL!
Alt bra! Dekning litt dårlig i parkeringsanlegg....
Har vært kunde hos Televerket så lenge jeg kan huske, og så strengt tatt ingen grunn til å bytte før jeg takket ja til å få presentert Phoneros løsninger. Basert på omtalene her, kan jeg forstå at man kan være skeptisk til å inngå et samarbeid med Phonero, men her er absolutt intet å frykte. Bedriftsnettløsningen er sannsynligvis Norge beste og Bedriftsportalen med Fakturakontroll hvor man enkelt setter opp regler for privat- og jobb-bruk er rett og slett genial. Her sparer man ikke bare penger, men også tid. Du kan bare glemme å bruke tid på å sjekke hvem som har kjøpt hva og hvorfor og overforbruk er en saga blott. Oppfølging fra leveranse ved overgang var upåklagelig og kundeservicen er meget imøtekommende og behjelpelige. Anbefales. Varmt.
Nå er jeg drittlei av å bli nedringt av aggressive selgere fra Phonero som tar det for gitt at vi skal møtes (bedrift), prøver å henvise til noe relevant (andre personer i vårt selskap, kick off, m.m.) og som blir uhøflige når jeg høflig forteller de at det ikke er aktuelt å vurdere bytte av leverandør nå. Styr unna!
Det er helt utrolig, men de selger inn til den store gullmedalje, men dropper kundeSERVICE når du er kunde. Her er alt kontrollert av penger, og naiviteten for kundens situasjon er tydelig. Etter bytte til Telia nett, gikk hastighet og dekning betraktelig ned. Klagd flere ganger, men de tar det ikke seriøst, og kommer med historier om hvor bra dekninger er osv. Fra Drammen til Kristiansand brøt det over 6 ganger! Uken i forveien skrøt de av hvordan selgerne deres som farter mellom Oslo og Kristiansand IKKE mister dekningen.. Selv i de store byene mister vi dekning! Phonero er ikke annet enn veldig, veldig skuffende... Ps, vi har brukt ca 60.000,- pr år på dette *****selskapet..