Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt bra! Dekning litt dårlig i parkeringsanlegg....
Har vært kunde hos Televerket så lenge jeg kan huske, og så strengt tatt ingen grunn til å bytte før jeg takket ja til å få presentert Phoneros løsninger. Basert på omtalene her, kan jeg forstå at man kan være skeptisk til å inngå et samarbeid med Phonero, men her er absolutt intet å frykte. Bedriftsnettløsningen er sannsynligvis Norge beste og Bedriftsportalen med Fakturakontroll hvor man enkelt setter opp regler for privat- og jobb-bruk er rett og slett genial. Her sparer man ikke bare penger, men også tid. Du kan bare glemme å bruke tid på å sjekke hvem som har kjøpt hva og hvorfor og overforbruk er en saga blott. Oppfølging fra leveranse ved overgang var upåklagelig og kundeservicen er meget imøtekommende og behjelpelige. Anbefales. Varmt.
Nå er jeg drittlei av å bli nedringt av aggressive selgere fra Phonero som tar det for gitt at vi skal møtes (bedrift), prøver å henvise til noe relevant (andre personer i vårt selskap, kick off, m.m.) og som blir uhøflige når jeg høflig forteller de at det ikke er aktuelt å vurdere bytte av leverandør nå. Styr unna!
Det er helt utrolig, men de selger inn til den store gullmedalje, men dropper kundeSERVICE når du er kunde. Her er alt kontrollert av penger, og naiviteten for kundens situasjon er tydelig. Etter bytte til Telia nett, gikk hastighet og dekning betraktelig ned. Klagd flere ganger, men de tar det ikke seriøst, og kommer med historier om hvor bra dekninger er osv. Fra Drammen til Kristiansand brøt det over 6 ganger! Uken i forveien skrøt de av hvordan selgerne deres som farter mellom Oslo og Kristiansand IKKE mister dekningen.. Selv i de store byene mister vi dekning! Phonero er ikke annet enn veldig, veldig skuffende... Ps, vi har brukt ca 60.000,- pr år på dette *****selskapet..
Det ble stor forandring når phonero gikk fra Telenor til Telia. Hastigheten er betraktelig redusert. Jeg reiser ganske mye men oppholder meg lite i de store byene, mulig hastighet og dekning er bra der. Jeg har vært villig til å gi Netcom/Telia mange sjanser men jeg ender bestandig opp med Telenor tilslutt. Det er utrolig viktig med konkurransen, men jeg tror Telia må gasse på litt for å nå helt opp, uavhengig av hva tester viser. Stiller meg sterkt i tvil til disse bredbåndsspeedometrene. Der er det svært store variasjoner. Skal ikke forundre meg om de har systemer som øker hastigheten for disse tjenestene.
Denne bedriften er det nærmeste du kommer svindel og kriminell forretningspraksis. Styr unna. Det er dyrt å komme ut av avtaler med Phonero selv om du må fordi produktet deres har dårlig kvalitet.
Phonero har ett utrolig bra system. Elsker portalen de tilbyr og prisen er ikke noe å klage på. Aldri måttet vente mer enn 30 sekunder på å nå kundeservice. Så langt holder de det de lovet når de ringte meg :)