Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning for det meste. Som å gå tilbake til 3g. I utlandet fungerer det ikke.
Opplever stadig brudd og skurring på samtaler. 4G oppleves som 3G. Fungerer ikke / dårlig i utlandet
Dårlig dekning i storby. Mange brudd i samtaler. Dårlig kunde service
Generelt skikkelig dårlig. Mistet internett tilkobling, samtaler detter ut eller høres ut som roboter.
Gjennom jobb tok vi imot tilbudet på "hele familien" Med 5GB inkl. til 100kr ekstra per abonnement. Hadde 4 abonnement for barna - med meg som juridisk eier. 2 av barna gikk en mnd 2-4% over 5GB (i.e. få MB) - og fikk da tilleggsregning på 399kr hver!! Uten at de var varslet når det gikk over eller at de ble sperret. De nekter å varsel juridisk eier (meg) - og dermed lar umyndige påføre kostnader de ikke vet om. Per norsk lov er dette ulovlig. Byttet til Telenor. MEN forhåndsbetaling gjort dagen før oppsigelse for neste mnd (14dg forskudd) NEKTER de å kreditere SELV om det er sagt opp i forkant. Styr unna - ren og skjær SVINDEL. Selskapet er tuftet på dette.
De starter med to års bindingstid, og fortsetter med å forlenge med ett år automatisk (uten noen påminnelse om at dette skjer, selvsagt). Bommer man på datoen med å si opp, koster det kr 3000,- eks.mva i gebyr. Alle andre operatører jeg har undersøkt har ingen bindingstid overhode. Dekningen er langt dårligere enn hos f.eks. Telenor, noe de ikke gjør noe med etter flere klager. I USA koster samtaler kr 13,11 pr minutt (!!!!), kr 4,99 pr SMS og kr 1,86 per MB data. Seriøst. IP-telefonien funker aldri. Kundeservicen er supertreg. Styr unna!!!
Elendig selskap med mange utfordringer å ta tak i.