Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pr telefon lover de billigere abonnement, men når kontrakt oversendes pr mail og må signeres med en sms, så er avtalen dyrere enn den man hadde. Useriøse svenske selgere som snakker dårlig norsk. Har knapt vært borti dårligere kundeservice i mi levetid. Useriøst firma som gjør alt for å få kunder.
Hei Gunnar, Takk for tilbakemeldingen. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
God hjelp, og super hyggelige folk i kundesenteret.
Hei Cristian, Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Jeg har brukt Phonero på jobben i ca 6 år og er svært godt fornøyd. Gode tekniske løsninger, hyggelig kundeservice og gode priser.
Hei Eric, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Etter noen måneders bruk, er min erfaring ved overgang til Phonero hittil utelukkende positiv. De holder hva de lover, utmerket kundeoppfølging, hyggelig og imøtekommende support og ikke minst en glimrende og oversiktlig app "Mitt Phonero" som gir deg fullt forbrukskontroll.
Hei Arne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Rask tilbakemelding, løsningsorientert og hyggelig service.
Hei Eirik, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
God kundeservice, lett å nå td ift å få lest inn svar på tlf når kontoret må vere stengt. Vi har spart mykje pengar på å gå over til phonero, og vi har fått mykje bedre sevice på kjøpet!
Hei Per, Takk for hyggelig omtale! Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Veldig bra å få så rask hjelp når man ringer til Phonero
Hei Stein, Så fint å se at du er fornøyd med oss, takk for fin tilbakemelding. Mvh Mads Phonero