Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter noen måneders bruk, er min erfaring ved overgang til Phonero hittil utelukkende positiv. De holder hva de lover, utmerket kundeoppfølging, hyggelig og imøtekommende support og ikke minst en glimrende og oversiktlig app "Mitt Phonero" som gir deg fullt forbrukskontroll.
Hei Arne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Rask tilbakemelding, løsningsorientert og hyggelig service.
Hei Eirik, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
God kundeservice, lett å nå td ift å få lest inn svar på tlf når kontoret må vere stengt. Vi har spart mykje pengar på å gå over til phonero, og vi har fått mykje bedre sevice på kjøpet!
Hei Per, Takk for hyggelig omtale! Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Veldig bra å få så rask hjelp når man ringer til Phonero
Hei Stein, Så fint å se at du er fornøyd med oss, takk for fin tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Vi har ikke noe å trekke for vårt kundeforhold hos Phonero. Stabil tjeneste med fine priser - og god kundeservice!
Hei Per, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Etter 3 år erfaring med Phonero, fornøyd med rask behandling og hyggelig samtale med kunde ansvar.
Hei Parvaneh, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Dårlig dekning inne i bygg. Der hvor Telenor leverte utmerket er det tilnærmet 0 på Telia sitt nett
Hei Odde, Takk for din tilbakemelding! Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Jeg vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om og på den måten se om det er planlagt utbedring eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt på [email protected], så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero