Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt Phonero i flere år nå og er veldig fornøyd! De har god Telia-dekning, god kundeservice, enkle og intuitive løsninger. Aldri noe tull og heller ikke et evig mas, som jeg til stadighet hører fra andre leverandører. Anbefales på det sterkeste!
Tusen takk for en knall fin omtale, Benjamin 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for å beholde deg som vår kunde! Hilsen Dina i Phonero 😊
Vi har brukt Phonero i snart 3 år. Det har vært et godt valg. Grunnlaget for bytte var lavere og konkurransedyktige priser. Ikke bare fikk vi det men også en veldig god leverandør som leverer svært bra kundeservice raskt og hyggelig. I tillegg er løsningene vi får gode og enkle. Totalt ser vi ikke hva vi kan ønske oss mer en fortsatt fokus på den gode servicen.
Det var en utrolig fin omtale, Lasse! Tusen takk 😊 Vi skal fortsette jobben med å levere den beste servicen for deg hver gang du kontakter oss! Hilsen Dina i Phonero 😊
Min opplevelse av Phonero er :Bra pris, god service og god dekning
Så bra du er fornøyd, Dagfinn! Vi skal fortsette å gi deg den beste prisen, servicen og dekningen 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
Ikke noe problemer, får hjelp når vi trenger det, eneste som faktisk har softphone, brukervennlige apper
Tusen takk for fin omtale, Camilla 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
God bedriftsløsninger fungerer fint for bedrifter.
Veldig godt å høre at det fungerer bra for bedriften din, Gunnar! Vi skal fortsette å levere gode løsninger for deg 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
En av de beste på kunde behandling. Rask respons og flinke folk i dage sitt.
Tusen takk, Sabahudin! Det var virkelig hyggelig å lese 😊 Vi er veldig glad for å ha deg som kunde hos oss! Hilsen Dina i Phonero 😊
Phonero er helt greie. Men jeg setter særdeles dårlig pris på å bli ringt opp for å bli mast på om å legge inn en fordelaktig omtale på bytt.no. En av de tingene jeg liker med de er at det har vært lite eller ingenting mas om å bytte pakker og oppgradering o.l. Nå var det det nettopp en kundeudersøkelse på nett der jeg ga de toppscore. Hadde jeg visst at konsekvensen av det var at jeg skulle bli ringt opp og vekt kl 10:30 på min første fridag siden juli så ville scoren vært mye lavere. Neste gang send en email!
Hei Benny! Vi ringer alle våre kunder for å høre hvordan det er å være kunde hos Phonero. Det gjør vi for å finne ut av hvordan vi kan bli bedre og hva vi gjør bra 😊 Når noen gir oss en god score så vil vi gjerne høre hva som gjør at du er fornøyd😊 Vi beklager for at vi vekket deg, neste gang sender vi deg en mail! Hilsen Dina i Phonero 😊