Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyktige ansatte som løser problemer raskt og uten trøbbel, samtidig kort ventetid på kundeservicen som alltid er et stort pluss.
Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss, NIcolai! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig serviceinnstilt og behjelpelig med å finne svar. Var ikke stresset og ønsket å hjelpe kunden
Så fint at du fikk den hjelpen du trengte! Tusen takk for hyggelig omtale, Anjam! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Tilgjengelig når man trenger dem, man får faktisk snakke med kundeservice!!! Aldri vanskelig om man behøver hjelp, veldig hjelpsomme og hyggelige ❤️❤️
Tusen takk for hyggelig omtale, Ronny! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg er godt fornøyd, ryddig og grei info på fakturaene. Autogirotrekk går som det skal, uten noe stress. Bra priser, og god romslig avtale mht kansellering av nr.
Så hyggelig å lese, Geir! 😊 Tusen takk! Vi håper du forblir fornøyd med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
phonero lurte meg med en skjult selger med en attraktiv kontrakt. han mente at de har dekning i tyrkiya, men ikke stemmer. senere prøvde jeg å ta kontakt med dem ,men nesten ikke aktuell. nå de har sendt en faktura ca 4700 kr på grunn av min overgang til en annen linje.
Hei Shahryar! Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Positive og flinke til å forklare og veilede. Fikk svar på alt jeg lurte på og var flink til å se hva jeg trolig ville stå fast på ved neste korsvei.
Så fint å lese, Tor! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding, tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Dere er raske til å svare, gir relevante råd og hjelper på en vennlig og hyggelig måte.
Tusen takk for fin omtale, Roar! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.