Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For oss som jobber på biblioteket var det relativt greit å bli flyttet over, med oppsett av digital veiledning til hovedtelefon, og bare et par telefonnumre som fikk feil SIM-kort. Chattehelpdesken fungerte da veldig bra for oss. Raskt løste problemstillinger!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Flytting av telefon avtale gikk som en drøm, alt fungerte med en gang
Så fint å høre, Petter! Vi setter stor pris på din omtale, tusen takk! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har bare positive erfaringer med Phonero. Rask og positiv respons, gode priser, fine løsninger!
Så hyggelig å lese omtalen din, Jartrud! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Løsningsorientert og veldig greit med Phonero. Når man tar kontakt, blir det alltid en grei løsning.
Tusen takk for hyggelig omtale, Svein! 😊 Så fint å høre at du er fornøyd! Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero tok selv initiativ til en gjennomgang av abonnementene vi allerede hadde hos dem, slik at vi fikk en billigere og bedre løsning.
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Godt Fornøyd med svartid og løsning/svar på mitt spørsmål
Takk for hyggelig omtale, Annemari! 😊 Så fint å høre at du er fornøyd! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk nytt og forbedret tilbud på mine mobil abonnement. Det tok litt før tilbudet kom etter henvendelsen.
Vi setter stor pris på din omtale, Øyvind! Tusen takk 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie Phonero.