Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk nytt og forbedret tilbud på mine mobil abonnement. Det tok litt før tilbudet kom etter henvendelsen.
Vi setter stor pris på din omtale, Øyvind! Tusen takk 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie Phonero.
Utmerket fort hjelp sendt melding om feilen de ringt som lovet og fikk rask hjelp utrolig også etter deres stenge tid var hjelpen på plass 👍🏻👍🏻👍🏻
Tusen takk for en kjempe fin omtale! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Når en halvtullete gamling roter til i oppsettet, da trår de unge lovende i Phonero til og ordner opp i løpet av et par minutter… Fornøyd Phonero-kunde gjennom mange år, det bare virker og det er jo hovedpoenget… Anbefales
Så fint å lese din omtale, Håkon! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kunde rådgiver løste problemet med min apo. Flott service
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Truls! 😊 Så fint å høre at du fikk en god løsning på problemet. Hilsen Cecilie i Phonero.
Det fungerer tilfredsstillende.Noen ganger virker nettet tregt.
Takk for omtale, Knut! 😊 Ta gjerne kontakt med oss om du opplever problemer med data, så kan vi hjelpe deg! Vi besvarer henvendelser som sendes til [email protected]. Hilsen Cecilie i Phonero.
Behjelpelig og rask service. De tar kontakt om noe er uklart.
Takk for hyggelig omtale, Line! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Opplevd phonero som hjelpsomme og lydhøre for mine behov som kunde
Takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.