Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bedriftsabonnement og sentralbordløsning funker veldig bra hos Phonero. Super kundeservice på bedrift.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero reklamerer med den beste dekninga, og eg beit på😥 Bestilte dessverre abbonement på to telefonar. Bur i Eidfjord i Hardanger og opplevde at dekninga var heilt elendig. Brudd i forbindelsen til stadigheit, store område totalt utan forbindelse. I avtalen stod det at det var 3.000.- pr nummer i avbruddsgebyr. Ringde og argumenterte med villeiande marknadsføring til ingen nytte. Faktura på 6.000.- er venta. Aslak M. Eidfjord.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alt kan bli bedre. Jeg har benyttet diverse leverandører, og Phonero er rimligst hittil. Negativt er at de tar betalt for mms, men klager du på det, fordi alle andre ikke tar betalt for nettopp dette, vil du deretter få fri mms også. Så tommelen opp.
Tusen takk for hyggelig omtale, Sigurd! 😊 Det er helt riktig som du sier, alt har et forbedrings potensiale! Det var fint å høre at du fikk en løsning på det. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hurtig svar og hjelp videre i saken fra menneske angående problemet. Videre chatting med robot. I denne saken løste det seg fort og var ok hjelp.
Så fint å lese omtalen din Trond! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
En ukjent sum dukket opp på en faktura. På kundeservice fikk jeg snakke med en som tok seg tid og strakk seg langt for å hjelpe meg. Veldig fornøyd!
Takk for hyggelig tilbakemelding Tormod! 😊 Så bra du fikk den hjelpen du trengte når du snakket med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask kundeservice! Litt kompliserte ting innimellom, men ringer man kundeservice får man fikset det meste 👌
Tusen takk for hyggelig omtale, Markus! 😊 Så bra du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg kontaktet kundeservice og fikk en hyggelig opplevelse med god service og fleksibilitet. Det var lang kø, men oppringningstjenesten fungerte på en effektiv måte.
Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding og tar det med oss videre! Hilsen Cecilie i Phonero.