Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang ventetid på ringe support, mye samtalebrudd og går ikke sende support mail.
Hei Ole! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig hyggelig og hjelpsom kundeservice i tillegg til gode tjenester.
Så hyggelig å lese, John! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Begynner bli god brukervennlighet og service. Fin app.
Tusen takk for hyggelig omtale, Morten! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fornøyd med god dekkning og gode kunde support. Anbefaler 😀
Vi setter stor pris på omtalen din, Parvaneh! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Enkelt og greit å få ordnet ting, god info👍 Kan absolutt anbefales😊
Så fint å lese, Jan! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Bedriftabonnement var å koble fra min telefon og over til kolega. Han jeg snakket med var ny for dette, men han fikk det til og var utrolig høfelig og hyggelig å snakke med.
Så hyggelig å lese at du fikk god hjelp, Eva! 😊 Takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kundebehandler ringte meg opp kort tid etter at jeg trengte hjelp. God service
Tusen takk for hyggelig omtale, Marianne! 😊 Det er viktig for oss å følge opp kunder fra A til Å. Hilsen Cecilie i Phonero.