Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Konkret og nyttig bistand uten venting. Overgang fra tidligere leverandør gikk smertefritt. Alle ønsker innfridd av kyndige kundeveiledere.
Hei Harald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Jeg måtte slåss for å få dekt avtale brudd med en annen leverandør. Å nå krever Phonero dobbelt så mye som brudd gebyret er. En uetisk frekk fremgangsmåte. Fakt ble alltid høyere en det som var avtalen. Så dette selskapet kan jeg ikke anbefale. Normal forretningsskikk eksisterer ikke
Hei Filip, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Ble oppringt fra en selger som skulle selge meg ett billigere og bedre abonnement. Men han opplyst ikke om 24mnd bindingstid, som jeg fant ut etterpå!! Og jeg skulle få bedre pris og dekning. Fikk den første fakturaen på over 800kr! Med ett j#%la fakturagebyr og dem har tatt betalt for SMS og ringing til EU! Som også skulle være inkludert! Allerede første uka, hadde jeg for det meste Edge. Og hvis noen ringte, må du gå rundt og lete etter en plass phonero mener dem har litt dekning! Så jeg ringte en ny leverandør av tlf abonnement. Som jeg vet holder det dem lover. Tror det var uke nr 2! Var ikke kjempe lenge jeg hadde hatt det j#%la Sim kortet i tlf!! Jeg hadde avtalt og bytte leverandør, så fort som det var mulig og få til! Da dukket det plutselig opp en melding fra Phonero. ”Ved bytting av leverandør utløses ett bruddgebyr” Hva f#%n? På 3000kr! Mulig selgeren hadde ett skikkelig abonnement fra en seriøs leverandør, for han visste vel hvor bedritent Phonero var!
Hei Eskil, Takk for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være, dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Phonero lovet meg beste dekning, dette er dårlig dekning som førte til at bedriften måtte se seg etter ny leverandør, men så er det bruddgebyr :-( Phonero tror de kan få penger ved brudd, men det er brudd fra phonero sin side da de ikke kan levere dekningen de lover. Ikke betal i disse tilfellene, la det gå til forliksrådet og de vil tape på dette 100%.
Hei Seid, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Vi forstår at dekning er kritisk og Telias nett oppgraderes hele tiden for å sikre best mulig forbindelse. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør. Mvh Mads Phonero
Hyggelig og rask kundebehandling, bra pris på tjenester.
Hei Johnny, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med service og priser. Mvh Mads Phonero
Enkelt og ukomplisert kontakt med kundeservice, hyggelig kundebehandler som ordnet det jeg ville uten mye om og men.
Hei Svein, Tusen takk for din tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Godt fornøyd med service når jeg tar kontakt. Rask og effektiv hjelp. Oversiktlig i forhold til detaljer på mitt regnskap. Konkurransedyktig. Veldig godt fornøyd
Hei Frid, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Mvh Mads Phonero