PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt flere henvendelser til kundeservice Plussmobil på telefon og epost. Jeg er imponert over rask respons både på telefon og mail. Men viktigere er at folkene på kundeservice er imøtekommende, hjelpsomme (løsningsorienterte) og generøse.
Hei Lars! Takk for omtalen - det veldig veldig fint å høre at du er fornøyd. Det skal vi fortsette med :) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg fikk et akutt problem med låst eSim, og kontaktet kundeservice - og tenkte at dette ville de kikke på neste dag, dersom jeg var heldig. Men til min store overraskelse løste Kundeservice hos PlussMobil problemet med en gang, til tross for at dette var seint på kvelden. Uvurderlig hjelp - stressnivået sank til null :)
Hei! Takk for omtalen - veldig fint å høre at du er fornøyd :) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Rask og hyggelig kundeservice. Billig i sum og hjelpsomme
Hei Veronica, Takk for tilbakemeldingen! Strålende å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hyggelig og rask kundeservice! Gode priser! Jeg anbefaler PlussMobil!
Hei Adam, Takk for omtalen, fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
I wanted to change my subscription but couldn´t from my profile, I contacted customer service they helped me quickly and efficiently, the change was done instantly.
Hi! Thanks for you're feedback! Kind regards, Thomas from PlussMobil
Jeg har fått en dyktig hjelp med alt jeg trenger .
Hei Elin, Takk for tilbakemeldingen! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Når et mobilselskap har lave priser blir man skeptisk til om kundeservicen er dårlig. Men dette er absolutt ikke tilfelle med PlussMobil. De svarer raskt på chat og telefon og har dyktige kundekonsulenter som hjelper deg så raskt de kan. Anbefales!
Hei Ragnhild, Det var hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår så langt - det skal vi fortsette med! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Med PlussMobil får man full Telenor dekning og et stort utvalg av abonnementer. Man får rask og god hjelp pr epost eller på telefon. Abonnementene er konkurransedyktige også får man inkludert digital tilgang til Dagbladet, Se og Hør ++.
Hei Rolf! Takk for tilbakemeldingen - så fint å høre at du er fornøyd med utvalget på lesestoff, kundeservice og abonnementet :) Hilsen Thomas fra PlussMobil
God dekning rask besvarelse på henvendelser ekstra data som fungerer flott
Hei Vidar! Takk for omtalen, og fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg, min kone og elste datter har nå hatt PlussMobil abonnement i ca 10 mnd, og vi er alle strålende fornøyde da de har full Telenor dekning, det eneste som fungerer optimalt her vi bor i Nordland fylke. Og den aller største bonusen er at prisene på abonnementene er markedsledende samt at supporten PlussMobil gir oss kunder er det beste jeg har opplevd hos noen, ever! PlussMobil anbefales på det sterkeste ⭐⭐⭐⭐⭐
Hei Frank! Takk for omtalen - veldig fint å høre at du er fornøyd med pris og kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg ønsket en ny leverandør og ble anbefalt Plussmobil. Jeg ble veldig positivt overrasket over den gode servicen og hjelpen jeg fikk av flinke, raske og høflige saksbehandlere. Prisene og muligheten til å kunne velge mellom mange forskjellige abonnement er også overraskende bra!
Hei Lakis, Takk for omtalen - det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet og hjelpen fra kundeservice 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det ble ikke opplyst at jeg som skal ha dobbelsim ikke kunne bruke dobbel Sim i Spania.
Hei Jarle, Ja, beklager - det er litt vanskelig å få raskt svar nå i påskeuka - vi har færre som bemanner kundeservice i disse dagene. Ekstra SIM-kort (Data-SIM eller Tvilling-SIM) skal fungere fint i Spania - Jeg skal forsøke å finne saken din og se nærmere på dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det tar mange uker før sim kort kommer. 10 dager kan minst dobles. Fikk det dagen etter at det ble bestilt nytt, men da ble det siste simkortet portert som jeg ikke hadde fått. Med dette firma må en være veldig tolmodig.
Hei Olave, Takk for tilbakemeldingen! Det var ikke bra at det tok så langt tid før SIM-kortet ditt var på plass. Vi sender med posten, og normalt tar dette 4-7 dager å komme frem. Så det må ha skjedd noe feil med din utsendelse! Kontakt oss gjerne på kundeservice så skal vi få sett på og og gitt deg en måned gratis pga sen levering 😊 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Usedvanlig god kundeservice, har hatt bruk for kundeservice to ganger (min egen feil begge gangene). kontaktet de via messenger og fikk umiddelbart den hjelpen jeg spurte etter begge gangene. Takk.
Hei Kristian, Takk for tilbakemeldingen! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått så langt 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
God kundeservice. fekk hjelp utenom den oppsatte arbeidstiden til mobiloperatøren.
Hei Tor, Takk for omtalen, fint å høre at du er fornøyd med kundeservice så langt 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Helga ble reddet. Jeg hadde problemer med å finne mitt SIM kort, men fikk svar senere på kvelden samme dagen hvor jeg ble presentert med en løsning. Takker for svar! :)
Hei Chris! Takk for tilbakemelding, det var bra vi fant en kjapp løsning du var fornøyd med 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil