PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hatt Telenor i alle år og deretter Happybytes, begge med Telenor dekning. Plussmobil påstår det sammen, men ofte jeg ikke har dekning der andre med Telenor eller Happybytes har dekning. Hastighetene er heller ikke noe å skryte av. Blir å bytte tilbake til noe mer "happy" her.
Hei Dennis! Takk for tilbakemeldingen - det høres jo ikke bra ut. Jeg kan ikke se at du var i kontakt med kundeservice for å feilsøke hvor problemet lå? Vi har samme dekning som Telenor og Happybytes, så det skal ikke være noe forskjell på selve tjenesten vår. Kontakt oss gjerne på [email protected] så skal vi se på saken din med en gang slik at vi finner ut hvor problemet ligger! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Sier dere har telenor nettet, men aldri hatt så dårlig dekning på tlf noen gang på campingen som jeg har nå.. Vi har campingvogn på Oven camping, ligger ved Oven leir på Oven i Råde. Telenor har også en sender her ute. Så hvorfor har jeg dårlig dekning?
Hei! Det høres ikke bra ut, og det må vi få orden på så fort som mulig! Kontakt oss på [email protected] så ser vi på dette med en gang. Telenor-dekningen er lik overalt, så det kan virke som det enten er noe feil med utstyret (forsøk å skru av og på) eller det er en midlertidig feil i område i Telenors nett. Hører fra deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundeservice har tilnærmet ingen ventetid og de er veldig hyggelige og behjelpelige. Tommel opp!
Hei Erik, Takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har fungert greit ang hastighet.Oversiktelig app.Kundeservice har svart på messenger selvom det har vært utenom åpningstider.Forsett med den gode kundeservicen.
Hei Jan! Takk for tilbakemeldingen, og fint å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
etter styret med bytte av tjenesteplattform å simkort å ingenting som virket lenger fra happybytes så ble jeg kunde her.alt virker automatisk.fornøyd med app og alt.tok 40 min å aktivere sim etter bytte men ok det.
Hei Ronny! Godt å høre at du er fornøyd så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har 2 ganger nå vært i kontakt med kundeservice for Plussmobil. De svarer utrolig kjapt og med en hyggelig tone. Får svar på det jeg spør om, og ordnet opp da jeg hadde klart å gjøre noe feil fra appen. Det er datteren min som bruker abonnementet, og hun er veldig fornøyd med hastighet og dekning. Jeg har annen leverandør med dårligere dekning, og kundeservice, og kommer nå til å bytte til Plussmobil. Begge tomler opp for de!
Hei Mona! Så hyggelig at du og din datter er fornøyd med abonnementet - det liker vi å høre :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Før var det en fordel å være kunde hos Telenor og Telia da de hadde fysiske butikker. Dette gjorde at man fikk hjelp umiddelbart om man trengte et nytt simkort. Nå som esim har kommet, er det ikke lenger behov for å betale i dyre dommer hos de godt etablerte leverandørene. Etter overgangen til PlussMobil har jeg i utgangspunktet et Telenorabonnement, men til en mye lavere pris. For prisen på datasim, får jeg tre stk til samme pris som ett hos Telia. Det å ha alle enhetene mine på nett med datasim uten å måtte betale en formue, var årsaken til at jeg valgte PlussMobil!
Hei Alexander! Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du har kunnet spare mye på å bytte til oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kjøpte en datapakke utlandet som ikke fungerer. Ingen svar fra kundeservice ved kontakt flere ganger
Hei Ahmed! Det er veldig synd å høre. Jeg har svart deg på e-posten din nå med en mulig løsning som jeg tror vil gjøre at du vil få kontakt med nettet i utlandet igjen. Det skal vi få løst 😀 /Thomas
SMS og tale til utlandet, også EU/EØS er ikke inkludert i månedsprisen, selv om det kan se slik ut.
Hei Klara, Takk for tilbakemeldingen! Det er samme priser å bruke abonnementet på reise i alle EU/EØS land. Så hvis du f. eks har Fri tale/SMS på ditt abonnement vil det være ingen kostnad å ringe/sende SMS. Hvis du f. eks skulle ha et av våre Basis abonnement med 1000 minutter og 1000 SMS hver måned så vil du kunne bruke disse minuttene/SMS på reise i EU/EØS. Håper det var oppklarende, og ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du skulle lure på noe mer :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Var fornøyd kunde hos NorgesEnergi, så ble det kjøpt av av PM. Greit nok det, men så ser jeg at de tilbyr meg dårligere priser ved overføring enn de tilbyr nye kunder... Er jeg fornøyd? nei. Bytter jeg selskap? Ja. Hade
Hei Ove! Vi har foreløpig ikke gjort noen prisendringer på kunder som kom over fra Norges Energi 27.04., men vi planlegger å flytte mange over til PlussMobil abonnement om kort tid. Dette har det dessverre ikke vært tid til å gjøre enda da overgangen skjedde veldig fort! Som kommunisert på e-post og SMS ved overgangen så har alle beholdt de samme abonnementene og prisene som tidligere. Normal praktisk ved slike oppkjøp er som regel å øke prisen, og dette har vi ikke gjort. Ta gjerne kontakt så skal vi få byttet til det abonnementet du ønsker med en gang :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
NULL dekning i Kroatia,eller dvs at ein hadde dekning di første par minutta etter telefonen var slått på eller at ein hadde hatt ute SIM-kortet å satte det inn igjen. Fikk låne telefon av ein i reisefølget for å ringe kundeservice, traff ei serviceinnstilt å hyggelig dame, så ingenting å si på det, men kunne dessverre ikkje hjelpe. Di hadde dårlig samarbeidspartner i Kroatia. Kom heim til Norge, null problem. Positive her at ein fikk ei veke med fullstendig ferie.
Hei Kåre, Det var synd å høre at det ikke fungerte i Kroatia - sånn skal det ikke være! Jeg mistenker at det kan ha være noe med mobilen din som gjorde at den ikke koblet til riktig nettverk, eller forsøkte å finne alternative nettverk. Men det er vanskelig å si nå i ettertid. Ta gjerne kontakt med oss før du skal til utlandet neste gang, så kan vi verifisere at innstillingene på telefonen din er satt opp riktig. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Skjønner jeg ble grundig lurt etter overgang fra NorgesEnergi mobil. Nye kunder får lokkepriser mens jeg gikk dårligere en hva de har på nettsiden
Hei Henrik! For å gjøre overgangen fra Norges Energi så enkel som mulig så har alle kunder beholdt de samme abonnementene og vilkårene, og det er ikke gjort noen prisøkninger. Dette er kommunisert via e-post og SMS. Men jeg forstår at du lurer siden PlussMobil også har andre abonnementstyper enn Norges Energi hadde. Ta gjerne kontakt hvis du ønsker å bytte til et av våre andre abonnement, så hjelper vi deg med å endre dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig fornøyd med kundeservicen, hvor enkelt det var å bli kunde, at alt funket med en gang og at det er kort ventetid på kontakten med PlussMobil. Funket utmerket da jeg dro til utlandet, og jeg kunne følge med på forbruk i appen. Kjempebra pris. Veldig fornøyd.
Hei Rebekka, Takk for hyggelig omtale - fint å høre at abonnementet fungere i utlandet og at du er fornøyd med appen også :) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig fornøyd med pluss mobil. Vært kunde i over 1 år.
Hei Elin! Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du er fornøyd hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kunne være bedre Bryter ofte 0g skrapér hos de i den andre enden
Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen :-) Kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi få rettet på problemet du opplever. Dette er ofte p.g.a mobilen eller lokale dekningsforhold - men det finner vi ut av! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har erfart utmerket kundeservice med rask kreditering av for mye fakturert pga. misforståelse. Slik kundeorientert oppfølging, sammen med lave priser og Telenor-nett, gjør at PlussMobil varmt anbefales. Med bakgrunn i egen erfaring får PlussMobil 5 fortjente stjerner!
Hei Beham, Så fint å høre at du er fornøyd, og takk for omtalen! Hilsen Thomas fra PlussMobil