Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
PlussMobil
3.9
373 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
373 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
PlussMobil er rangert
#3 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 373 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
235
29
15
37
57
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bare rør og dårlig dekning

Omtale av  Dennis P

Hatt Telenor i alle år og deretter Happybytes, begge med Telenor dekning. Plussmobil påstår det sammen, men ofte jeg ikke har dekning der andre med Telenor eller Happybytes har dekning. Hastighetene er heller ikke noe å skryte av. Blir å bytte tilbake til noe mer "happy" her.

Svar fra PlussMobil
27.06.2023 14:53

Hei Dennis! Takk for tilbakemeldingen - det høres jo ikke bra ut. Jeg kan ikke se at du var i kontakt med kundeservice for å feilsøke hvor problemet lå? Vi har samme dekning som Telenor og Happybytes, så det skal ikke være noe forskjell på selve tjenesten vår. Kontakt oss gjerne på [email protected] så skal vi se på saken din med en gang slik at vi finner ut hvor problemet ligger! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Dårlig dekning

Omtale av  Marianne

Sier dere har telenor nettet, men aldri hatt så dårlig dekning på tlf noen gang på campingen som jeg har nå.. Vi har campingvogn på Oven camping, ligger ved Oven leir på Oven i Råde. Telenor har også en sender her ute. Så hvorfor har jeg dårlig dekning?

Svar fra PlussMobil
26.06.2023 13:54

Hei! Det høres ikke bra ut, og det må vi få orden på så fort som mulig! Kontakt oss på [email protected] så ser vi på dette med en gang. Telenor-dekningen er lik overalt, så det kan virke som det enten er noe feil med utstyret (forsøk å skru av og på) eller det er en midlertidig feil i område i Telenors nett. Hører fra deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Rask og god kundeservice

Omtale av  Erik S

Kundeservice har tilnærmet ingen ventetid og de er veldig hyggelige og behjelpelige. Tommel opp!

Svar fra PlussMobil
26.06.2023 13:55

Hei Erik, Takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Prøve en ny mobiloperatør

Omtale av  Jan T

Har fungert greit ang hastighet.Oversiktelig app.Kundeservice har svart på messenger selvom det har vært utenom åpningstider.Forsett med den gode kundeservicen.

Svar fra PlussMobil
21.06.2023 00:07

Hei Jan! Takk for tilbakemeldingen, og fint å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

ny kunde

Omtale av  Ronny

etter styret med bytte av tjenesteplattform å simkort å ingenting som virket lenger fra happybytes så ble jeg kunde her.alt virker automatisk.fornøyd med app og alt.tok 40 min å aktivere sim etter bytte men ok det.

Svar fra PlussMobil
19.06.2023 10:43

Hei Ronny! Godt å høre at du er fornøyd så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kundeservice

Omtale av  Mona

Har 2 ganger nå vært i kontakt med kundeservice for Plussmobil. De svarer utrolig kjapt og med en hyggelig tone. Får svar på det jeg spør om, og ordnet opp da jeg hadde klart å gjøre noe feil fra appen. Det er datteren min som bruker abonnementet, og hun er veldig fornøyd med hastighet og dekning. Jeg har annen leverandør med dårligere dekning, og kundeservice, og kommer nå til å bytte til Plussmobil. Begge tomler opp for de!

Svar fra PlussMobil
19.06.2023 10:40

Hei Mona! Så hyggelig at du og din datter er fornøyd med abonnementet - det liker vi å høre :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Billig og helt OK

Omtale av  Alexander S

Før var det en fordel å være kunde hos Telenor og Telia da de hadde fysiske butikker. Dette gjorde at man fikk hjelp umiddelbart om man trengte et nytt simkort. Nå som esim har kommet, er det ikke lenger behov for å betale i dyre dommer hos de godt etablerte leverandørene. Etter overgangen til PlussMobil har jeg i utgangspunktet et Telenorabonnement, men til en mye lavere pris. For prisen på datasim, får jeg tre stk til samme pris som ett hos Telia. Det å ha alle enhetene mine på nett med datasim uten å måtte betale en formue, var årsaken til at jeg valgte PlussMobil!

Svar fra PlussMobil
19.06.2023 10:38

Hei Alexander! Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du har kunnet spare mye på å bytte til oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Dårlig

Omtale av  Ahmed K

Kjøpte en datapakke utlandet som ikke fungerer. Ingen svar fra kundeservice ved kontakt flere ganger

Svar fra PlussMobil
12.06.2023 14:03

Hei Ahmed! Det er veldig synd å høre. Jeg har svart deg på e-posten din nå med en mulig løsning som jeg tror vil gjøre at du vil få kontakt med nettet i utlandet igjen. Det skal vi få løst 😀 /Thomas

Nei, tale/sms til EU/EØS er ikke inkludert

Omtale av  Klara

SMS og tale til utlandet, også EU/EØS er ikke inkludert i månedsprisen, selv om det kan se slik ut.

Svar fra PlussMobil
08.06.2023 09:36

Hei Klara, Takk for tilbakemeldingen! Det er samme priser å bruke abonnementet på reise i alle EU/EØS land. Så hvis du f. eks har Fri tale/SMS på ditt abonnement vil det være ingen kostnad å ringe/sende SMS. Hvis du f. eks skulle ha et av våre Basis abonnement med 1000 minutter og 1000 SMS hver måned så vil du kunne bruke disse minuttene/SMS på reise i EU/EØS. Håper det var oppklarende, og ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du skulle lure på noe mer :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Ikke fornøyd etter byttet pga. oppkjøp

Omtale av  Ove P

Var fornøyd kunde hos NorgesEnergi, så ble det kjøpt av av PM. Greit nok det, men så ser jeg at de tilbyr meg dårligere priser ved overføring enn de tilbyr nye kunder... Er jeg fornøyd? nei. Bytter jeg selskap? Ja. Hade

Svar fra PlussMobil
07.06.2023 10:04

Hei Ove! Vi har foreløpig ikke gjort noen prisendringer på kunder som kom over fra Norges Energi 27.04., men vi planlegger å flytte mange over til PlussMobil abonnement om kort tid. Dette har det dessverre ikke vært tid til å gjøre enda da overgangen skjedde veldig fort! Som kommunisert på e-post og SMS ved overgangen så har alle beholdt de samme abonnementene og prisene som tidligere. Normal praktisk ved slike oppkjøp er som regel å øke prisen, og dette har vi ikke gjort. Ta gjerne kontakt så skal vi få byttet til det abonnementet du ønsker med en gang :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen dekning

Omtale av  Kåre

NULL dekning i Kroatia,eller dvs at ein hadde dekning di første par minutta etter telefonen var slått på eller at ein hadde hatt ute SIM-kortet å satte det inn igjen. Fikk låne telefon av ein i reisefølget for å ringe kundeservice, traff ei serviceinnstilt å hyggelig dame, så ingenting å si på det, men kunne dessverre ikkje hjelpe. Di hadde dårlig samarbeidspartner i Kroatia. Kom heim til Norge, null problem. Positive her at ein fikk ei veke med fullstendig ferie.

Svar fra PlussMobil
06.06.2023 09:16

Hei Kåre, Det var synd å høre at det ikke fungerte i Kroatia - sånn skal det ikke være! Jeg mistenker at det kan ha være noe med mobilen din som gjorde at den ikke koblet til riktig nettverk, eller forsøkte å finne alternative nettverk. Men det er vanskelig å si nå i ettertid. Ta gjerne kontakt med oss før du skal til utlandet neste gang, så kan vi verifisere at innstillingene på telefonen din er satt opp riktig. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Bare juks og fanteri

Omtale av  Henrik

Skjønner jeg ble grundig lurt etter overgang fra NorgesEnergi mobil. Nye kunder får lokkepriser mens jeg gikk dårligere en hva de har på nettsiden

Svar fra PlussMobil
05.06.2023 09:50

Hei Henrik! For å gjøre overgangen fra Norges Energi så enkel som mulig så har alle kunder beholdt de samme abonnementene og vilkårene, og det er ikke gjort noen prisøkninger. Dette er kommunisert via e-post og SMS. Men jeg forstår at du lurer siden PlussMobil også har andre abonnementstyper enn Norges Energi hadde. Ta gjerne kontakt hvis du ønsker å bytte til et av våre andre abonnement, så hjelper vi deg med å endre dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Problemfritt mobil-abonnement

Omtale av  Rebekka O. O

Veldig fornøyd med kundeservicen, hvor enkelt det var å bli kunde, at alt funket med en gang og at det er kort ventetid på kontakten med PlussMobil. Funket utmerket da jeg dro til utlandet, og jeg kunne følge med på forbruk i appen. Kjempebra pris. Veldig fornøyd.

Svar fra PlussMobil
05.06.2023 09:51

Hei Rebekka, Takk for hyggelig omtale - fint å høre at abonnementet fungere i utlandet og at du er fornøyd med appen også :) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Fornøyd

Omtale av  Elin

Veldig fornøyd med pluss mobil. Vært kunde i over 1 år.

Svar fra PlussMobil
19.05.2023 12:34

Hei Elin! Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du er fornøyd hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Kunne. Vært bedre

Omtale av  Ole G. S

Kunne være bedre Bryter ofte 0g skrapér hos de i den andre enden

Svar fra PlussMobil
15.05.2023 17:52

Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen :-) Kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi få rettet på problemet du opplever. Dette er ofte p.g.a mobilen eller lokale dekningsforhold - men det finner vi ut av! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

5 velfortjente stjerner til PlussMobil

Omtale av  Beham

Har erfart utmerket kundeservice med rask kreditering av for mye fakturert pga. misforståelse. Slik kundeorientert oppfølging, sammen med lave priser og Telenor-nett, gjør at PlussMobil varmt anbefales. Med bakgrunn i egen erfaring får PlussMobil 5 fortjente stjerner!

Svar fra PlussMobil
15.05.2023 15:07

Hei Beham, Så fint å høre at du er fornøyd, og takk for omtalen! Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil

Har tilegnet profilen
PlussMobil deltar på Bytt.no

PlussMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
PlussMobil besvarer omtaler

PlussMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
PlussMobil henter ikke inn tilbakemeldinger

PlussMobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR