PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God dekning rask besvarelse på henvendelser ekstra data som fungerer flott
Hei Vidar! Takk for omtalen, og fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg, min kone og elste datter har nå hatt PlussMobil abonnement i ca 10 mnd, og vi er alle strålende fornøyde da de har full Telenor dekning, det eneste som fungerer optimalt her vi bor i Nordland fylke. Og den aller største bonusen er at prisene på abonnementene er markedsledende samt at supporten PlussMobil gir oss kunder er det beste jeg har opplevd hos noen, ever! PlussMobil anbefales på det sterkeste ⭐⭐⭐⭐⭐
Hei Frank! Takk for omtalen - veldig fint å høre at du er fornøyd med pris og kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg ønsket en ny leverandør og ble anbefalt Plussmobil. Jeg ble veldig positivt overrasket over den gode servicen og hjelpen jeg fikk av flinke, raske og høflige saksbehandlere. Prisene og muligheten til å kunne velge mellom mange forskjellige abonnement er også overraskende bra!
Hei Lakis, Takk for omtalen - det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet og hjelpen fra kundeservice 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det ble ikke opplyst at jeg som skal ha dobbelsim ikke kunne bruke dobbel Sim i Spania.
Hei Jarle, Ja, beklager - det er litt vanskelig å få raskt svar nå i påskeuka - vi har færre som bemanner kundeservice i disse dagene. Ekstra SIM-kort (Data-SIM eller Tvilling-SIM) skal fungere fint i Spania - Jeg skal forsøke å finne saken din og se nærmere på dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det tar mange uker før sim kort kommer. 10 dager kan minst dobles. Fikk det dagen etter at det ble bestilt nytt, men da ble det siste simkortet portert som jeg ikke hadde fått. Med dette firma må en være veldig tolmodig.
Hei Olave, Takk for tilbakemeldingen! Det var ikke bra at det tok så langt tid før SIM-kortet ditt var på plass. Vi sender med posten, og normalt tar dette 4-7 dager å komme frem. Så det må ha skjedd noe feil med din utsendelse! Kontakt oss gjerne på kundeservice så skal vi få sett på og og gitt deg en måned gratis pga sen levering 😊 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Usedvanlig god kundeservice, har hatt bruk for kundeservice to ganger (min egen feil begge gangene). kontaktet de via messenger og fikk umiddelbart den hjelpen jeg spurte etter begge gangene. Takk.
Hei Kristian, Takk for tilbakemeldingen! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått så langt 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
God kundeservice. fekk hjelp utenom den oppsatte arbeidstiden til mobiloperatøren.
Hei Tor, Takk for omtalen, fint å høre at du er fornøyd med kundeservice så langt 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil