PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sim kort kom meget raskt i posten, og rask portering gikk knirkefritt. Kundesenter svarer på mail med en gang, og er veldig behjelpelige, veldig bra.
Hei Thomas! Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd med oppstarten hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det er bare en ting å si om Pluss Mobil!!!! - fantastisk! Oversiktlig , billig og lett og bytte abonement
Hei Siv, Takk for omtalen :-) Veldig fint å høre at du er fornøyd så langt! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Litt krøll på starten av ny abonnement men kundeservice ordner raskt etter jeg tok kontakt. Stor takk til dere som sørger for en god opplevelse. Anbefales!
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Plussmobil er raske å svare .God service .God pris på abbomangene .
Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen, fint å høre at du er fornøyd med service og abonnementet! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bestilte mobilt bredbånd til hytta fra Pluss Mobil med tilhørende router. Hele prosessen fra bestilling til jeg hadde nettet oppe gikk smertefritt. Det gikk kort tid fra bestilling til jeg fikk router, enkel å sette opp i tide til å strømme film samme kveld jeg kom opp på hytta. Kundeservicen var rask ved spørsmål, ingenting å utsette på det :-)
Hei Bjørn! Takk for omtalen, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har nettopp fått løst to saker på rekordtid. Veldig hyggelig og hjelpsom support.
Hei Georg! Takk for omtalen - så fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Enkel, god og kvalifisert kommunikasjon. Alt fungerte ved første forsøk.
Hei Odd! Takk for tilbakemelding - veldig fint å høre at du er fornøyd! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Utmerket kundeservice. Svarer raskt og løser problemer umiddelbart. Hvis du ikke er kunde...bytt nå 👍
Hei Arvid! Så fint å høre at du er fornøyd med servicen vår 😃 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Overføring fra annet selskap gikk smertefritt og til oppsatt tid. Tvillingsim fungerte ikke 100% for sms, og selskapets ansatte la seg i selen for å løse problemet. Etter flere dager ser det ut som problemet ligger i mobiltelefonen som har simkortet. Jeg forsker videre på egen hånd for å finne problemet. Anbefales på det sterkeste!
Hei Erling! Takk for tilbakemeldingen, håper du får løst problemet, og si ifra hvis det er mer vi kan bistå med :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fantastisk service fra kundeservice. Svarer raskt og er proaktive i hjelpen de gir. Meget tilfredsstillende kvalitet
Hei Rai, Takk for hyggelig tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med servicen! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg har ikke fått abonnementet opp å gå enda pga portering og et simkort som forsvant i posten, men de går langt i kampen om fornøyde kunder! Med en gang jeg gjorde de oppmerksomme på manglende sim-kort hev de seg rundt og fikk det avgårde med ekspresspost. Hyggelige, løsningsorienterte og raske svar! Fortsette dette slik, i kombinasjon med gode priser, blir nok dette et langt forhold :)
Hei Marius, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å tilby like god kundeservice videre også :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hadde problemer med å få bestilt tilleggsdatapakke og sendte en mail til kundeservice som allerede nå i kveld ordnet dert slik at jeg fikk logget meg inn og kjøpt tilleggsdata. Så nå er min erfaring med PlussMobil svært bra!
Hei Ole! Takk for oppdatert omtale - kjempefint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Skifter ikke operatør ofte (Noe jeg kanskje burde gjøre)... Men da jeg gikk inn på sidene til plussmobil, for så å velge prøvekjøp (for 3 tlf nummer), ble visstnok ikke dette registrert. Sendte mail da jeg fikk første regninga, og de lovet å ordne opp, men jeg måtte betale første regninga. Men nå, etter enda en mnd, så fikk jeg regning igjen, enda jeg ble lovet 2 mnd med prøvekjøp...
Hei Jon! Dette høres ikke bra ut i det hele tatt. Vi skal straks få ordnet opp i dette - send en e-post til [email protected] med emne "Att. Thomas" så skal jeg ta tak i dette med en gang. Hvis du har bestilt prøvekjøp så skal du ha dette, slik som alle andre - så her må det ha skjedd noe svikt i kundebehandling eller registrering. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har brukt PlussMobil siden starten, og er veldig fornøyd. Bra dekning overalt, og enkelt å kjøpe nye datapakker når jeg er på hytta eller reise. Og ikke minst rask og hyggelig kundeservice når det trenges.
Hei Turid! Så fint å høre at du er fornøyd, takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Oppdaget i helga at jeg ville bytte abonnement. Sendte en mail lørdag og regnet med svar en gang uka etter. Søndag meldte de meg og avklarte ønsket mitt og mandag morgen ligger det en mail om at det er ok og fra hvilken dato det nye starter😀 Service!!!!
Hei Vidar! Så fint å høre at du er fornøyd med servicen - vi håper du blir like godt fornøyd med abonnementet og dekningen også fremover :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig fornøyd med dekning og god service der de gjerne vil hjelpe!
Hei Sigrid! Takk for hyggelig tilbakemelding - veldig fint å høre at dekning og service lever opp til dine forventninger :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil