PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fiasko med nytt simkort. Mobildata er slått av. Kundeservice lova å kople tilbake til gammalt simkort i dag kl. 10.15. No er det ingen ting som fungerer. Kundeservice påstår at feilen ligg hos Telenor. Kva var vitsen med å skifte eit simkort som var ok?
Hei Gunnar, Det høres ikke bra ut! Det kan virke som du har vært uheldig etter bytte av SIM-kort til vår nye mobilplattform - sånn skal det ikke være! Håper dette er på plass for deg nå? Hvis ikke kontakte oss med en gang. Ta uansett kontakt for å få kompensasjon - hvis dette var en feil fra oss eller Telenor så har du rett på dette. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har vært kunde i 22 dager og tenker at en anmeldelse da er innafor :) Fikk simkortet i posten innen 5 virkedager. Lang tid før aktivering. Aktiveringen av simkortet var feilfritt :) Bestilte 1GB 139,- /mnd (inkludert Data Rollover og Fri tale/SMS/MMS) Noen dager etter skrev Plussmobil til en kunde på bytt.no at de skulle lansere et nytt mobilabonnement: PlussMobil 1GB Standard - inkludert Fri tale/SMS/MMS UTEN Data Rollover til 99 per mnd. Bruker lite data, så det passet meg perfekt :) Ringte dem og de sa at det skulle lanseres 1. April. For få dager siden så jeg i appen og på nettsiden at abonnementet allerede er lansert :) Byttet umiddelbart :) Byttet ble registrert og aktiv med én gang :) Etter byttet til Plussmobil, skrev jeg anmeldelse på bytt.no av konkurrenten jeg byttet fra, som jeg var kunde hos i nesten 15 år. Jeg skrev at jeg sparer 80 kr per måned, men etter lanseringen av det nye abonnementet til Plussmobil, sparer jeg nå 100 kr per måned :) Kunde i 15 år hos konkurrenten og dem kunne ikke matche prisen, det sier sitt. Jeg angrer definitiv ikke for å ha byttet til Plussmobil :) PlussMobil 1GB Standard - inkludert Fri tale/SMS/MMS UTEN Data Rollover til 99 per mnd er akkurat det jeg trenger til en fornuftig pris :) Grunnen til at jeg byttet til Plussmobil var i hovedsak pris. Hvorfor betale mer enn man må? :) Håper dere aldri øker prisen :) Appen og Min Side på nettsiden er så langt feilfritt. Enkelt å bytte abonnement. Flere tilleggstjenester som er gratis :) Dekning er den beste - Telenor og 5G :) Kundeservice er også hyggelige og imøtekommende :) Som kunde får du gratis tilgang til Dagbladet Pluss, Se & Hør Pluss, Elbil24 PRO og KK Pluss i 4 måneder. I tillegg til eMagasiner som alltid er gratis :)
Hei Kristian, Takk for hyggelig omtale! Veldig fint å høre at du er fornøyd med oss så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Mye rot for å få et Data SIM-kort opp å gå, å det skjer vær gang det må byttes.
Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Ja, du merket nok litt at vi nylig har fått mange nye medarbeidere den siste tiden, så beklager at det tok litt lengre tid å løse saken din. Vi jobber så raskt vi kan med opplæringen og dette vil bli bedre dag for dag :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har vært veldig fornøyd fram til det kom nytt sim kort i posten. Det ble aktivisert til rett tid, og jeg kunne ringe, men det var alt. Måtte legge inn setup for mms og mobildata manuelt etter å ha fått opplysninger fra kundeservice. Dagen etter fant jeg ut at konferansesamtale ikke var mulig, ei heller VoLTE eller wifi tale. Endte opp med å måtte forlange at mitt gamle sim kort måtte aktiviseres på nytt. Som straff for at teknologien deres ikke fungerer så stakk Plussmobil av med data rollover fra forrige måned når de aktivisere gammelt sim kort. Neste gang dere skal lansere nye sim kort så gjør bedre jobb med testing. Kan også være en idé å ikke ta data fra kundene.
Hei Reidar, Takk for tilbakemeldingen! Det stemmer at på enkelte telefoner så støttes ikke VoLTE og WiFi-tale enda, men dette jobber vi med produsentene av disse mobilene slik at det kommer på plass om kort tid. Dette er tjenester som ikke alle er avhengig av, og det er vanskelig for oss å vite om de er bruk før vi sender ut SIM-kortet. Har du en Samsung eller iPhone så oppleves ikke disse problemene. Derfor er vi selvsagt behjelpelige med å bytte tilbake til forrige SIM-kort hvis det er nødvendig. Det at rollover blir borte er ikke noe vi kan høyde for automatisk når du byttes tilbake til vår gamle plattform - men det kan enkelte legges til manuelt igjen, og kundebehandler skal normalt huske på å gjøre dette. Ta kontakt på [email protected] hvis du ikke har fått oppspart data tilbake, så ordner vi dette :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fikk veldig rask og god hjelp i form av veiledning på det jeg lurte på.
Hei Joseph, Takk for tilbakemeldingen - godt å høre at du fikk god hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil
God hjelp fra kundebehandler,- når telefonen ikke ville virke på Granca. Raskt løst.
Hei Thor, Godt å høre at du fikk rask hjelp når du trengt det - takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter at jeg opplevde redusert funksjonalitet med mobildata på hytta etter bytte til nytt SIM-kort, opplevde jeg kjempegod brukerstøtte hos (Anonymisert navn) i Plussmobil. Alt ordnet seg raskt med personlig oppfølging som man sjelden opplever i disse dager:) Jeg får på dagen tilsend nye SIM-kort med APN med tilbakeført funksjonalitet som oppfyller mine behov til internett-bruk
Hei Peder, Mange takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du er fornøyd med servicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil