PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vært i kontakt et par ganger for å teknisk hjelp. Raske svar og veldig god hjelp. 👍
Hadde et problem med tilgang, og sendte mail. Fikk svar og alt løste seg på bare noen få minutter. Veldig godt levert.
Bestilte abonnement fra plussmobil, og skulle bytte simkort 31 august kl 12:10. Sim ble byttet, og mitt gamle abbonement deaktivert.. Men mitt nye simkort kunne ikke aktiveres. Etter nærmere 3 timer på chat med en kunderådgiver (og det skal sies, vedkommende skal ha for innsatsen) kunne de fremdeles ikke hjelpe meg med å aktivere sim. Problemet lå angivelig hos Telenor, og det virket egentlig som at Telenor ikke kunne brydd seg mindre. Fikk aldri noe svar på hvor lang tid dette ville ta, plutselig var også chatten med kunderådgiver avsluttet, og jeg sitter fremdeles ennå uten Telefon. Så jeg bestilte like godt abbonement et annet sted med en gang.. JEG ANBEFALER VIRKELIG INGEN Å SIGNE OPP FOR DETTE TULLET!
Hei Eirik, Takk for tilbakemeldingen, dette var veldig uheldig! Jeg jobbet med saken din i går, sammen med nevnte kundebehandler, og det viste seg at problemet lå i forsinkelser i Telenors nett. Forsinkelsene var grunnet mye aktivitet inne hos Telenor den siste dagen i måneden, så her var du uheldig at ditt abonnement ikke ble aktivert før kl 15.00 - 3 timer etter avtalt tidspunkt. Jeg forstår at du valgte å bytte til en annen operatør etter denne opplevelsen. Dette skjer veldig sjeldent, og du var ekstra uheldig at du ble overført ved det tidspunktet du ble. Beklager så mye, og håper det har ordnet seg slik at du har dekningen igjen nå. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Er stort sett fornøyd. Men mobildataen blir brukt opp så mye raskere enn da jeg hadde onecall. Selv om jeg bruker mobil akkurat som før
Hei Frøydis, Takk for tilbakemeldingen, og det er godt å høre at du er stort sett fornøyd :-) Hvis du opplever at mobildata brukes raskere så kan dette ha forskjellige årsaker. OneCall bruker Telias nett, og det kan være du bedre/raskere mobildata dekning gjennom ditt PlussMobil abonnement på Telenors nett nå. Det er også mulig at du kanskje har begynt å bruke nye apper eller installert noen oppgraderinger på telefonen nylig som har brukt mobildata? Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice hvis vi skal se nærmere på dette. mvh Thomas fra PlussMobil
Helt utmerket, rask respones og alt fungerer som det skal. Gid alle mobilselskaper var som disse.
Hei Per! Så fint å høre fra deg, og at du er fornøyd med hjelp og tjenester fra oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig vennlig og imøtekommende kundeservice, som ordnet abonnement for hele familien på en super måte. Det faktum at prisen er meget konkurransedyktig og at vi fortsatt er på Telenors nett, er også verdt å ha med seg.
Av alle de ulike mobilselskapene jeg har hatt gjennom årene er dette definitivt det beste. Jeg har alltid dekning. Kan endre mobilabonnementet mitt når det måtte passe meg via appen. Og i de tilfellene jeg har hatt behov for kundeservice har de svart svært raskt. De er alltid hyggelige og imøtekommende. Har hatt mye bruk for å kunne "flexe" mellom de ulike abonnementene PlussMobil tilbyr alt etter hva behovet har vært som f.eks. i ferier når man reiser mer og ikke alltid har tilgang på WiFi. Da har jeg enkelt kunne bytte til et abonnement med mer GB enn jeg bruker til vanlig. I tillegg gjelder byttet fra det øyeblikket jeg klikker på abonnementsknappen, noe som gjør det hele svært fleksibelt og avslappende. Full oversikt i appen til en hver tid over forbruk. Anbefaler PlussMobil på det varmeste! Gledefylt og bekymringsfritt - rett og slett!
Hei Tone! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og opplever løsningen vår som fleksibel :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil