PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøjd.Jeg har ingen negativ erfaring til og med idag!
Hei Kiss - så godt å høre at du er fornøyd! Vi jobber hardt for å lage så god tjeneste som mulig, så da er det veldig inspirerende å få sånne hyggelige tilbakemeldinger. Hilsen Frank i PlussMobil
Éneste grunnen til at man i dag skal velge noe som helst ér service! Alt annet dvs alle som leverer teletjenester bruker nettet til Telenor eller Telia. Derfor har det ingen betydning om du velger det ene eller andre for bruken, men igjen service og den har jeg kún funnet hos PlussMobil og jeg er 57 år og har hatt mobilabonnementer fra tidenes morgen! Jeg vil faktisk hevde som en pedantisk person at PlussMobil er enestående i sitt slag Du behøver ikke lete mer, for jeg sparer deg for tiden du ville ha navigert i "hva-skal-jeg-velge..." Mine anbefalinger gjelder her 10/10 Mvh Rune H.
Hei Rune, Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding - vi velger oss deg! Kundene våre betyr mest for oss og det er fint å høre at vi leverer på kundeservicen vår. Ønsker deg en nydelig dag videre! Mvh Tonje i PlussMobil
Jeg merket meg at det var ingen "sure miner"(tvert imot) da jeg i sin tid forlot dere. Det var en av grunnene at jeg lett kommer tilbake!
Hei Steffen - så hyggelig å ha deg tilbake. Vi skjønner at noen ganger så passer det kanksje å være kunde et annet sted en liten stund, men vi er veldig glade for at kundene våre velger å komme tilbake til oss igjen :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Sender feil faktura i hytt og pine. Tar betalt å sende SMS til EU/EØS. Det nytter ikke å klage heller.
Hei Kjell. Det var leit å høre at du ikke er fornøyd med fakturaene våre. Hvis det har vært noe feil så skal vi selvfølgelig rette opp i det - i såfall må jeg bare få beklage det. I såfall kan du bare kontakte oss på kundeservice ([email protected]), så ser fakturaavdelingen vår på det med en gang. Når det gjelder SMS til fra Norge til EU/EØS så stemmer det at det ikke er inkludert i månedsavgiften - det er stort sett samme regler hos alle mobiloperatører og det samme gjelder også for samtaler til utlandet. Derimot er det å bruke mobilen når man er i EU/EØS inklduert, så man kan bruke mobilen på samme måte som hjemme og ikke betale noe ekstra for det når man er på ferie (kalles som regel "Roam like home"). Bakgrunnen for dette er et EU-regulativ som også da er implementert i Norge som vi som mobiloperatør er forpliktet til å følge. Vi skjønner selvsagt at det er kjedelig, men meldinger og samtaler til utlandet er dessverre kostbare for oss og har derfor en egen pris. Håper dette forklarer bakgrunnen litt bedre, og som sagt - send oss en mail angående fakturaen din så skal vi selvsagt sjekke om det er noe feil og rydde opp i det. Hilsen Frank i PlussMobil
Dårligere dekning en mitt tidligere abonnement. 4/5g virker ikke samtidig som samtaler med min telefon. Det var ikke noe problem med mitt tidligere abonnement. Fakturering for hel måned for 4,5 dager 🤷
Hei Ole, dette hørtes leit ut. Det høres ut som om 4G tale (VoLTE) ikke er aktivert på din telefon. Den tjenesten gjør at man kan surfe på nettet når man snakker i telefonen, og må være på. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så kan vi hjelpe med å aktivere dette. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig enkelt forhold. Alt bare virker uten problem. God hjelp hvis det er noe en lurer på. Flere tilvalgstjenester samt mulighet for eSim. God dekkning i Telenor sitt nett til en betydelig lavere pris. Veldig fornøyd.
Hei Joakim. Takk for hyggelig tilbakemelding, hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Hilsen Frank i PlussMobil
Meget rask kundeservice og løsningsorienterte forslag
Hei Vegard - takk for fin tilbakemelding. Det er kjedelig å stå lenge i kø, så vi jobber mye med å ha så rask svartid som vi klarer :-) Hilsen Frank i PlussMobil