Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
PlussMobil
3.9
373 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
373 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
PlussMobil er rangert
#3 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 373 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
235
29
15
37
57
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rotete abonomangstilbud

Omtale av  John I. T

Jeg har mobil pluss i dag det samme har min kone der men de har alt fra abo med dårlig fart og kjempe fart og alt fra mye data til nesten ikke noe og når du tror du har funne ut hva du skal ha så tro på nytt eg har spurt om abo på klokka mi men de begynnte å love før sommer 23 men no er det før jul 23 så får vi se enda ikke kjedd noe så eg har begynt å gå lei

Svar fra PlussMobil
13.11.2023 10:27

Hei John, Synd å høre at du syntes abonnementstilbudene våre er rotete. Vi forsøker å abonnement som passer for alle, derfor er det mange pakker å velge mellom. Når det gjelder klokken din, så antar jeg dette gjelder eSIM for AppeWatch. Dette fungerer ikke hos andre operatører enn Telenor og Telia (eller selskaper som eies av disse) foreløpig, og vi venter på godkjennelsen fra Apple på før dette kan implementeres. Vi holder på å bytte til en ny teknisk plattform som vi gjøre at det går raskere å få på plass eSIM støtte for AppleWatch. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skuffende..

Omtale av  Ain

Var kjempefornøyd ved oppstart, men etter at alle brukere fikk nye SIM-kort fordi Plussmobil skulle "oppdatere den tekniske plattformen" (??) har selskapet skuffet stort. Dårlig dekning, laaaang oppkoblingstid ved ringing, SMS-varsling ved mistet samtale satt som standard, visual voicemail finnes ikke (de tilbyr ikke dette lenger og ikke ble vi informert om dette). Operatørinnstillinger var slettet, samtale venter deaktivert, 5G var deaktivert, men LTE satt som default - alt måtte endres manuelt etterpå. Til info gjaldt dette gjaldt flere telefoner og ikke bare en, og alle funket helt fint inntil SIM-kort byttet. (Før alt dette gikk i tillegg prisen opp, men det er vel bare å forvente i disse tider...)

Svar fra PlussMobil
13.11.2023 10:24

Hei Ain, Dette hørtes virkelig ikke bra ut! Her var det mye som ikke stemte for dere. Kontakt oss med en gang, så hjelper vi dere med problemene. Jeg oppsummerer litt hva jeg tror kan ha skjedd: -Lang oppkoblingstid ved ringing er nok bare at telefonen bruker litt tid på å stille seg inn etter bytte av SIM-kort. Det kan også være at VoLTE /4G-tale ikke er skrudd på - se denne linken for å finne din telefon og hvordan du skrur på VoLTE: https://www.plussmobil.no/innstillinger -Jeg er litt usikker på hva du mener med dårlig dekning - dette er det samme som tidligere, men det kan ha samme årsak som problemet over, at VoLTE ikke er skrudd på. -Når det gjelder 5G så må dette skrus på manuelt ved SIM-bytte, men skal da fungere fint. Ja, vi måtte dessverre øke prisene vår litt, og enkelte abonnementet økte med 20-30 kr. Vi ventet så lenge vi kunne med dette, men jeg forstår at prisøkning ikke er ønskelig. Som sagt, ta kontakt så hjelper vi deg med å løse problemene over! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Veldig gode kundebehandlere

Omtale av  Ole E

Har vert kunde hos Pluss mobil ei god stund nå. Jeg har gjort et noen henvendelser til kundeservice angående mine abbonement og de har hver gang lagt tilrette for meg.

Svar fra PlussMobil
09.11.2023 13:44

Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen - fint å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Kundesupport

Omtale av  Richard B

Svarer ikke når jeg prøver å få kontakt på telefonen... Prøver å nå dem fordi mobildataen min ikke virker...

Svar fra PlussMobil
02.11.2023 23:15

Hei Richard! Det var synd å høre at du ikke fikk tak i oss på telefon, og du var nok litt uheldig at mange andre ringte akkurat da. Vi kan også nåes på chat og epost, så send gjerne en epost til [email protected] så skal vi hjelpe deg med å få i gang mobildataen din. Sannsynligvis er det kun snakk om å legge inn riktige innstillinger på telefonen din. Se denne siden for hvordan du sjekker at innstillingene er korrekte: https://www.plussmobil.no/innstillinger Hilsen Thomas fra PlussMobil

Gjør deg selv en tjeneste, hold deg langt unna

Omtale av  Morten B. L

Hold avstand. Dette er bare skrot. Ofte får de som ringer beskjed om at nummer ikke er i bruk. Samtale venter virker 1 av 10 ganger. Er du i utlandet og ringer ut, får mottaker privat nummer eller ukjent nummer. Ofte når man ringer ut virker det som om det er 2 linjer, den ene ringer, den andre sier at nummeret ikke er i bruk. Klage kan man ikke, da må du oppgi informasjon som ikke eksisterer. Aller media er eier, det kan mistenkes at de avlytter eller lignende. Skremmende selskap

Svar fra PlussMobil
02.11.2023 09:21

Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen! Dette høres ikke bra ut. Det kan virke som problemene du beskriver er i utlandet, så det kan henge sammen med nettverket du er koblet til i det landet, og kanskje at mobilen din ikke er stilt inn med riktige innstillinger. Men dette må vi undersøke nærmere, så ta kontakt med oss på [email protected], så ser vi på saken med en gang! Jeg kan forsikre deg at vi ikke er et skremmende selskap, og jeg et litt usikker på hva du mener med avlytting. Vi bruker mye av tiden vår på kundeservice, og vi er her for å hjelpe hvis det skulle oppstå problemer - men jeg forstår at du har et annet inntrykk etter de problemene du beskriver. Hører fra deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Enkel og flott hjelo

Omtale av  Lisbeth

Jeg er veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk. Hyggelig og systematisk mann👍💯

Svar fra PlussMobil
27.11.2023 09:26

Hei Lisbeth, Takk for omtalen, og hyggelig å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Umulig å få opprettet mobil data. Tvilling som kort

Omtale av  Robert

Umulig å få opprettet data sim kort. Har forsøkt flere ganger, men det lykkes ikke. Så er i tenke boksen om PlussMobil er noe for meg. Det har ikke vært problem hos andre leverandører

Svar fra PlussMobil
30.10.2023 14:52

Hei Robert! Det høres ikke bra ut - du kan velge mellom Tvilling-SIM (for tale, sms) eller Data-SIM (kun for databruk). Jeg er litt usikker på hvorfor dette ikke har fungert for deg, da det ikke er noen kjente problemer rundt aktivering av ekstra SIM. Ekstra SIM bestiller du på Min Side eller i appen vår, og da sender vi ut ekstra SIM-kort til deg. Alternativt kan du velge å bruke Tvilling-SIM eller Data-SIM som eSIM. Ta kontakt på [email protected], så hjelper vi deg med å komme i gang så fort som mulig :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Har tilegnet profilen
PlussMobil deltar på Bytt.no

PlussMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
PlussMobil besvarer omtaler

PlussMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
PlussMobil henter ikke inn tilbakemeldinger

PlussMobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR