PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Svarer ikke når jeg prøver å få kontakt på telefonen... Prøver å nå dem fordi mobildataen min ikke virker...
Hei Richard! Det var synd å høre at du ikke fikk tak i oss på telefon, og du var nok litt uheldig at mange andre ringte akkurat da. Vi kan også nåes på chat og epost, så send gjerne en epost til [email protected] så skal vi hjelpe deg med å få i gang mobildataen din. Sannsynligvis er det kun snakk om å legge inn riktige innstillinger på telefonen din. Se denne siden for hvordan du sjekker at innstillingene er korrekte: https://www.plussmobil.no/innstillinger Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hold avstand. Dette er bare skrot. Ofte får de som ringer beskjed om at nummer ikke er i bruk. Samtale venter virker 1 av 10 ganger. Er du i utlandet og ringer ut, får mottaker privat nummer eller ukjent nummer. Ofte når man ringer ut virker det som om det er 2 linjer, den ene ringer, den andre sier at nummeret ikke er i bruk. Klage kan man ikke, da må du oppgi informasjon som ikke eksisterer. Aller media er eier, det kan mistenkes at de avlytter eller lignende. Skremmende selskap
Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen! Dette høres ikke bra ut. Det kan virke som problemene du beskriver er i utlandet, så det kan henge sammen med nettverket du er koblet til i det landet, og kanskje at mobilen din ikke er stilt inn med riktige innstillinger. Men dette må vi undersøke nærmere, så ta kontakt med oss på [email protected], så ser vi på saken med en gang! Jeg kan forsikre deg at vi ikke er et skremmende selskap, og jeg et litt usikker på hva du mener med avlytting. Vi bruker mye av tiden vår på kundeservice, og vi er her for å hjelpe hvis det skulle oppstå problemer - men jeg forstår at du har et annet inntrykk etter de problemene du beskriver. Hører fra deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg er veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk. Hyggelig og systematisk mann👍💯
Hei Lisbeth, Takk for omtalen, og hyggelig å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Umulig å få opprettet data sim kort. Har forsøkt flere ganger, men det lykkes ikke. Så er i tenke boksen om PlussMobil er noe for meg. Det har ikke vært problem hos andre leverandører
Hei Robert! Det høres ikke bra ut - du kan velge mellom Tvilling-SIM (for tale, sms) eller Data-SIM (kun for databruk). Jeg er litt usikker på hvorfor dette ikke har fungert for deg, da det ikke er noen kjente problemer rundt aktivering av ekstra SIM. Ekstra SIM bestiller du på Min Side eller i appen vår, og da sender vi ut ekstra SIM-kort til deg. Alternativt kan du velge å bruke Tvilling-SIM eller Data-SIM som eSIM. Ta kontakt på [email protected], så hjelper vi deg med å komme i gang så fort som mulig :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
En av de beste prisene, god dekning og god kundeservice.
Hei! Takk for tilbakemelding, og fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg har aldri kommet inn på de gratis magasinene jeg liksom skal og kundeservice sender meg i loop mellom mail og tlf. Synes det er sløvt. Nå skal de også plutselig bytte simkort uten at de har korrekt addresse i systemet. Virker som hele selskapet er hastverksarbeid og ingenting er sjekket om fungerer ordentlig.
Hei Veronica! Takk for tilbakemeldingen. Det høres ikke bra ut. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi hjelpe deg i gang med lesestoff så fort som mulig - det høres ut som det har skjedd noe feil som gjør at du ikke får registrert deg. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hyggelig. Hjelpsom. Løsningsorientert. Hadde gode svar, kunnskap.
Hei Laila! Takk for tilbakemeldingen. Det var fint å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil