PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Umulig å få opprettet data sim kort. Har forsøkt flere ganger, men det lykkes ikke. Så er i tenke boksen om PlussMobil er noe for meg. Det har ikke vært problem hos andre leverandører
Hei Robert! Det høres ikke bra ut - du kan velge mellom Tvilling-SIM (for tale, sms) eller Data-SIM (kun for databruk). Jeg er litt usikker på hvorfor dette ikke har fungert for deg, da det ikke er noen kjente problemer rundt aktivering av ekstra SIM. Ekstra SIM bestiller du på Min Side eller i appen vår, og da sender vi ut ekstra SIM-kort til deg. Alternativt kan du velge å bruke Tvilling-SIM eller Data-SIM som eSIM. Ta kontakt på [email protected], så hjelper vi deg med å komme i gang så fort som mulig :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
En av de beste prisene, god dekning og god kundeservice.
Hei! Takk for tilbakemelding, og fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg har aldri kommet inn på de gratis magasinene jeg liksom skal og kundeservice sender meg i loop mellom mail og tlf. Synes det er sløvt. Nå skal de også plutselig bytte simkort uten at de har korrekt addresse i systemet. Virker som hele selskapet er hastverksarbeid og ingenting er sjekket om fungerer ordentlig.
Hei Veronica! Takk for tilbakemeldingen. Det høres ikke bra ut. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi hjelpe deg i gang med lesestoff så fort som mulig - det høres ut som det har skjedd noe feil som gjør at du ikke får registrert deg. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hyggelig. Hjelpsom. Løsningsorientert. Hadde gode svar, kunnskap.
Hei Laila! Takk for tilbakemeldingen. Det var fint å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Whole process of becoming your customer took ca. 1 hour. From providing personal data to activating e-sim and starting using the service. Unlike most of the competition there is no speed limit. Would and will recommend Plussmobil.
Hi Adam, That’s great to hear, and thanks for the review. Don’t hesitate to contact us if you have further questions :-) Kind regards Thomas from PlussMobil
Helt topp veiledning for å sette opp mobildata manuelt.
Hei Ida, Takk for omtalen, og fint å høre at det var enkelt for deg å sette opp mobildata. Dette skjer normalt automatisk på de fleste telefoner, men på enkelte telefoner krever det manuelt oppsett :) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Stenger support for tidlig. Fikk beskjed om bytte av som kort uten å oppgi egentlig grunn. God Telenordekning. Support lite villig til å løse problem etter bytte av SIM-kort. Gjelder min sønns abbonement. Etter at han byttet SIM-kort kan han ikke bruke mms. Det er heller ikke mulig å sende mms til han. Mye teknisk støy i samtale med han. Dette er feiler som jeg ikke opplever til andre brukere. Mon sønn har en IPhone 13 pro som fungerte perfekt før tvunget bytte av SIM-kort. Han er høyst oppegående og datakyndig, men opplevde ingen evne til hjelp hos Plussmobil. Han byttet til Happy bite straks.
Hei Bjørn! Det var synd å høre at ting ikke ikke fungerte som de skulle når din sønn byttet til nytt SIM-kort hos oss. Foreløpig så krever iPhone at MMS innstillingene oppdateres manuelt på telefonen på vår nye plattform. Dette er enkelt å gjøre, så det høres ut som dere burde fått mye bedre hjelp til dette. Jeg skal se nærmere på dette så det ikke skjer igjen. Det vil være likt med MMS innstillinger hos HappyBytes også, da de bruker samme plattform, men håper dere har fått til å fungere der! Håper dere kan vurdere å flytte tilbake til oss en gang i fremtiden, og takker for den tiden dere var kunde hos oss. Hilsen Thomas fra PlussMobil