PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I have switched to PlussMobil and it is a nightmare. It shows that I have coverage, almost full or full and yet no one can call me and bank id does not work. When I try to call someone then it works for some time and again no one can call me back and always problems with bank id. Looking for other better operator.
Hi Dominika! Thanks for you’re comments. Have you spoken to customer support yet. BankID via mobile must be setup in you’re online bank when you switch to a new SIM card. The problem with incoming calls sounds like an issue with you’re phone. Call us on 21 89 77 89 and we will help you solve the problem. Kind regards Thomas from PlussMobil
3 mb\s etter oppbrukt data stemmer ikke. Det er telenor dekning og bra pris i forhold til databruk. Etter oppbrukt data settes farten ned til 1-2 mb\s derfor bare 3 stjerner. Ellers er det bra!
Hei Raymond! Takk for tilbakemeldingen. Det høres litt rart ut at du opplever 1/2 Mbit/s når datamengden er brukt opp. Dette skal være 3 Mbit/s og er standard i Telenors nett. Så jeg tipper at problemet ligger et annet sted enn i nettet. Kontakt oss på [email protected] så skal vi få feilsøke på mobilen din og hos Telenor så finner vi årsaken til dette. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det ble problemer under portering fra annet selskap til PlussMobil. Dette var PlussMobil ute av stand til å finne ut av og gi noen gode svar på. De ringte ikke tilbake som avtalt og svarte ikke på mail. Viser liten forståelse for kundens behov for å ikke miste tilgang til mobiltelefon. Kanskje jeg burde ta selvkritikk og ikke velge et mediehus som lager Se og Hør til å håndtere mobiltelefoni...
Hei Kent, Takk for tilbakemeldingen! Det var synd å høre at du slet med porteringen over til oss. De fleste kunder har ingen problemer med å overføre til oss, så det overrasker meg at du opplevde problemer med dette. Kundeservice skal kunne hjelpe til hvis porteringen stopper opp, og det er leit å høre at inntrykket ditt av servicen var dårlig. Ta kontakt med oss på [email protected] eller ring oss på 21 89 77 89 - så skal vi få hjulpet deg videre. Hvis vår kundeservice konsulent har gjort en glipp her så skal vi få rettet opp feilen og ordnet 2 måneder gratis abonnementsavgift til deg. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Billigste abo jeg har hatt og digger de ekstra godene!
Hei Ingunn, Supert å høre at du er fornøyd med pris og goder :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Som pendler har jeg behov for et abonnement med mye data samt rimeligere samtaler til utlandet. Begge kravene oppfylte PlussMobil. Ett pluss(mobil) var at jeg nå kan bruke tiden på bussen til å lese blader gratis.
Hei Alya, Takk for tilbakemeldingen og hyggelig å høre at du er fornøyd med din start hos oss! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Opplever god dekning og rask fart- til billigere abonnentspris. Anbefales 👍🏼☺️
Hei Lene! Veldig godt å høre at er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har hatt en utmerket opplevelse. Har ikke opplevd noe negativt hos Pluss Mobil.
Hei Gunnar! Takk for omtalen, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil