PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Som pendler har jeg behov for et abonnement med mye data samt rimeligere samtaler til utlandet. Begge kravene oppfylte PlussMobil. Ett pluss(mobil) var at jeg nå kan bruke tiden på bussen til å lese blader gratis.
Hei Alya, Takk for tilbakemeldingen og hyggelig å høre at du er fornøyd med din start hos oss! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Opplever god dekning og rask fart- til billigere abonnentspris. Anbefales 👍🏼☺️
Hei Lene! Veldig godt å høre at er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har hatt en utmerket opplevelse. Har ikke opplevd noe negativt hos Pluss Mobil.
Hei Gunnar! Takk for omtalen, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Billig, bra internett og veldig brukervennlig nettside! Kundeservicen er helt på topp. Veldig vennlige folk på andre siden av telefonen, som hjelper med alt en måtte lure på.
Hei Ingrid! Takk for fin melding - godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig bra kundeservice, tydelig og inmøtekommende.
Hei Tina! Takk for tilbakemeldingen - topp å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
tenkte å bytte over til PlussMobil men etter dette samtaler med han fyr den 29 april kl 08:13 så helt klart STYR UNNA. Dialogen var KUN en vei- føles som han var ikke interessert å ta imot NY KUNDE. Med dette møkka service første inntrykk så hvordan behandler de oss etter ble kunde? STYR UNNA FOLKENS
Hei Henry, Takk for tilbakemeldingen. Jeg har undersøkt samtalen du nevner, og beklager hvis dette ble oppfattet som dårlig service. Selvfølgelig ønsker vi å ta i mot nye kunder, men så vidt jeg kan se så besto ikke din bestilling vår kredittsjekk - noe som er nødvendig for at du skal kunne få abonnement hos oss. Du er velkommen til å prøve igjen senere, og håper du opplever vår kundeservice som bedre ved neste anledning. mvh Thomas fra PlussMobil
Nettopp aktivert SIM, men det blir fakturert for mnd abb for ekstra DataSIM + etablering. Ringte og klagde og kundebehandleren hadde nok å gjøre og sa "da har du vel trykket på feil knapp". Protesterte, og han svarte da: OK, så fjerner vi det. Det blir sikkert gjort etterhvert, men en dårlig åpning på abb.
Hei Ypsilon, Takk for tilbakemeldingen! Det kan dessverre skje at man kommer borti DataSIM knappen på MinSide eller i appen, uten å mene dette - vi jobber med å forbedre dette, og krediterer selvsagt de som er uheldige og bestiller dette feil. Beklager at starten ikke var slik du forventet og håper på en mye bedre fortsettelse! Hilsen Thomas fra PlussMobil