Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg synes at jeg får mer for pengene enn andre kompanier + god dekning, selvom dekningen kunne vært litt bedre
Hei, Sofie! Så flott å se at du er fornøyd med oss og dekningen vår. Dersom du har forslag til forbedringer i dekningen, må du gjerne sende oss en epost til [email protected] Vennlig hhilsen oss i Release
Mye billigere mobildata enn hva jeg hadde tidligere. Overgangen til Release var sømløs. Appen er oversiktlig og grei.
Hei, Kjell! Tusen takk for fin tilbakemelding! Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Etter litt problemer rett etter overgang til nytt abonnement hos release ble dette ordnet. Etter dette har alt fungert som det skal. God dekning og god pris.
Hei, Jørgen! Så flott å se at du er fornøyd tross av oppstartsproblemene. Ønsker deg en fin sommer med ditt nye Release-abonnement! Vennlig hilsen oss i Release
Flotte lokaler med fantastisk kundebetjening og meget gode priser både mobilabb. Og andre mobiler
Fornøyd med pris og hvor mange GB du får iforhold til andre mobil abonnement
Tenker at min side ikkje er god nok. Bør kunne finne t.d. prosentvis forbruk evt gjennverande data pr mnd. Opplver at forbruket er vanskelig å ha kontroll på. Håper dette vil endre seg, da dette blir avgjørende for meg i forhold til valg av operatør.
Hei Morgan T. Takk for din tilbakemelding. Både app og Min side er under utvikling. Vi setter stor pris på dine synspunkt da vi alltid ønsker å bli bedre og skape de beste opplevelser for våre kunder. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice om du ønsker det. Vennlig hilsen Release
Det er bare fordeler med Release og iPhone! Gir meg ende over! Jeg har leid en iPhone 8, som har nyeste systemet. Men det koster meg bare 249,- i måneden, med både en toppmodell iPhone (2017) og mobilabonnement. Telefonen føles luksus! Anbefaler gjerne Iphone X også. Det er to hakk opp i pris. Jeg har leid en brukt telefon fra Release.no siden februar 2021. Jeg vet den er brukt, men den føles som den har vært brukt bare i 6-12 måneder. Og den ser nesten ny ut. Batteriet er fabelaktig, selv om jeg bruker Sparebluss, og sparer ekstra batteri - og er bare hjemme for tiden. Alt med denne avtalen er for godt til å være sant. Men så er det likevel sant. For dersom telefonen slutter å virke uten min medvirkning, så får jeg bare en ny. Og jeg er ikke redd for å ødelegge den. Jeg tror Release.no har funnet opp en måte å ha iphone på som er helt utrolig. Så lenge man ikke skal ha de helt nyeste modellene. Men også da, er det et fabelaktig opplegg. Jeg tror jeg kommer til å bruke Release i mange år. Jeg tror ikke det kommer til å bli verdt for meg å ha en ny iPhone noen gang igjen. For brukt føles bedre, sikrere og uten noen bakdeler.
Er kjempe fornøyd med releas, anbefaler sterkt andre om og gjøre det samme.
De tok kontakt pr telefon når jeg hadde problemer,hvem gjør det ??
Leverte bra produkt til tross for litt krøll i starten. Appen føles litt enkel i forhold til hjemmesiden.
Bare positive opplevelser og god hjelp med å ordne problemer
Enkelt og greit med en svært god pris. Perfekt for barna , slik at man slipper å investere i dyre mobiltelefoner. God oppfølging prm telefon fra kundeservice også i etterkant av kjøp.
Fornøyd, rollover gjør at jeg har nok data. Alt fungerer som jeg ønsket til en god pris.
STYR UNNA! Jeg har byttet til release og angrer det bittert. Jeg ba om å ikke oppføre nummeret mitt i opplysningen - dette ikke ble respektert. Jeg ba om å ikke bruke telefonsvarer - - dette ikke ble respektert. ¨Når jeg ringte og reklamerte en svensktallende personn (som hadde problemmer med å forstå norsk) svarte at hennes kollega "sikkert har glemt det". Ingen uskyulding engang. I tilleg kommer jeg fra MyCall som har samtaler til EU, USA og Canada inkludert. Når jeg ringte Release før abonementbytte fikk jeg vite at "kun samtaleer til EU er inkludert". Jeg kunne leveuten Canada og USa og byttet. Så fikk jeg regning på alle EU samtalene. Når jeg reklamerte - henviser de til hjemmesidene sine hvor det står: "Alle våre abonnement har fri ringing og sending av SMS + MMS i Norge og på reise i EU / EØS. Det du betaler ekstra for, er trafikk til spesialnummer, til utenlandske nummer og bruk utenfor EU/EØS." Dtte er såpass uklart at til og med deres egen telefinsupport ikke var klar over det og feilinformerte meg før abonementbytte. STYR UNNA!
Hei Peter K. Dette er ikke slik du skal bli møtt hos oss og vi beklager på det sterkeste. Vil du ta kontakt med oss på hovedkontoret -90431000? Da går vi gjennom alt og finner en god løsning sammen. Som du referer til angående EU er dette korrekt, men vi forstår godt at det ble misvisende når du fikk en annen beskjed da du var i kontakt med oss per telefon. Håper vi hører fra deg, så tar vi en hyggelig og god prat. Vennlig hilsen Marie hos Release
Starten på selskapet er utmerket når det gjelder service, men jeg har ett poeng, det er at jeg abonnerer på en gigabyte-pakke, og jeg føler at det går raskt, selv om jeg var abonnent på et selskap før og fra dette punktet ikke føler at resten går fort. Takk for din oppmerksomhet
Hei, Saleh! Så flott å se at du er fornøyd. Når det kommer til dette med bruk av data, pass på at automatiske oppdateringer av apper o.l er skrudd av. Ofte når man nullstiller nettverksinnstillinger så må man skru av dette på nytt! Vennlig hilsen oss i Release