Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Leverte bra produkt til tross for litt krøll i starten. Appen føles litt enkel i forhold til hjemmesiden.
Bare positive opplevelser og god hjelp med å ordne problemer
Enkelt og greit med en svært god pris. Perfekt for barna , slik at man slipper å investere i dyre mobiltelefoner. God oppfølging prm telefon fra kundeservice også i etterkant av kjøp.
Fornøyd, rollover gjør at jeg har nok data. Alt fungerer som jeg ønsket til en god pris.
STYR UNNA! Jeg har byttet til release og angrer det bittert. Jeg ba om å ikke oppføre nummeret mitt i opplysningen - dette ikke ble respektert. Jeg ba om å ikke bruke telefonsvarer - - dette ikke ble respektert. ¨Når jeg ringte og reklamerte en svensktallende personn (som hadde problemmer med å forstå norsk) svarte at hennes kollega "sikkert har glemt det". Ingen uskyulding engang. I tilleg kommer jeg fra MyCall som har samtaler til EU, USA og Canada inkludert. Når jeg ringte Release før abonementbytte fikk jeg vite at "kun samtaleer til EU er inkludert". Jeg kunne leveuten Canada og USa og byttet. Så fikk jeg regning på alle EU samtalene. Når jeg reklamerte - henviser de til hjemmesidene sine hvor det står: "Alle våre abonnement har fri ringing og sending av SMS + MMS i Norge og på reise i EU / EØS. Det du betaler ekstra for, er trafikk til spesialnummer, til utenlandske nummer og bruk utenfor EU/EØS." Dtte er såpass uklart at til og med deres egen telefinsupport ikke var klar over det og feilinformerte meg før abonementbytte. STYR UNNA!
Hei Peter K. Dette er ikke slik du skal bli møtt hos oss og vi beklager på det sterkeste. Vil du ta kontakt med oss på hovedkontoret -90431000? Da går vi gjennom alt og finner en god løsning sammen. Som du referer til angående EU er dette korrekt, men vi forstår godt at det ble misvisende når du fikk en annen beskjed da du var i kontakt med oss per telefon. Håper vi hører fra deg, så tar vi en hyggelig og god prat. Vennlig hilsen Marie hos Release
Starten på selskapet er utmerket når det gjelder service, men jeg har ett poeng, det er at jeg abonnerer på en gigabyte-pakke, og jeg føler at det går raskt, selv om jeg var abonnent på et selskap før og fra dette punktet ikke føler at resten går fort. Takk for din oppmerksomhet
Hei, Saleh! Så flott å se at du er fornøyd. Når det kommer til dette med bruk av data, pass på at automatiske oppdateringer av apper o.l er skrudd av. Ofte når man nullstiller nettverksinnstillinger så må man skru av dette på nytt! Vennlig hilsen oss i Release