Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingenting bra med dette selskapet. Dekningen er ikke i nærheten av Telenor sin, her er det mye som strupes på linjen på vei fra Telenor til Release. Videre får jeg stadig meldinger om at mobildata er tomt, når jeg aldri fikk samme meldingen hos telenor på et 6 gb abbonoment, mot det 15 gb abbonomentet jeg har hos Release. Bytter på flekken!
Hei, Anonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Når det gjelder dekningen så skal dekningen være akkurat den samme som Telenor sin, ettersom Telenor er pliktig etter Ekomloven å gi samme dekning til alle kunder. Og vi hører gjerne fra deg slik at vi kan sjekke opp i dette. Når det gjelder databruk så er det ikke mulig å bruke mer data hos en operatør enn en annen. Derimot har nordmenns databruk endret seg kraftig de siste 2 årene, og streaming tar mer og mer data etterhvert som tjenestene utvikler seg. Slik at vi anbefaler å ha rett datapakke til ditt forbruk. Vennlig hilsen alle oss i Release
Dere er super raske å svare på kundeservice. Kjempehyggelige og løser alt veldig raskt. I tillegg er dekningen meget god.
Hei, Kent! Og tusen takk for flott tilbakemelding! Veldig hyggelig å se at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en god påske! Hilsen alle oss i Release
Når jeg kom over til Release, reagerte ikke lenken jeg måtte trykke på for å komme videre. Jeg ringte å opplyste dette, men fikk til svar at dette har ingenting med dem å gjøre. Det er telefonen. Men det er første gang det har skjedd, så dette skjønner jeg ikke. Han viste ingen service, bare at det hadde ikke med dem å gjøre. Dermed byttet jeg leverandør igjen, og fikk tilbake den funksjonen. Så, takk for meg.
Hei, Tove S.J Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Når det gjelder lenker man må trykke på, så sender ikke vi ut noen lenker fra oss for at man skal bli kunde. Så her er det nok noe som vi ikke forstår helt. Send gjerne en epost til [email protected], så ser vi på dette. Hilsen alle oss i Release
Ikke har de 4g tale avtale virker det som med verken Telia og Telenor se. Når jeg ser norske Telia kunder surfer med full 5g på Telia se og har helt fint samtaler. Mens mitt ReleAse og faktisk mitt forje Telenor abonnent eten gjør at samtalen ikke en gang kobler opp.eller at Telia håper i gprs eller Edge fra 4g før samtale. Og Telenor håper inn på 3G som vidt fungerer og bare står der. Hvert i kontakt med både dere og Telenor. Og Telenor sier alt er i orden. Og dere sier dere for dessverre ikke gjort noe naturligvis siden Telenor styrer. Er faktisk og andre Telenor kunder som opplever det samme. Men ellers er jeg veldig fornøyd med alt annet. God pris, bra kundeservice skal ikke trekke ned på det siden dette ikke er deres skyld. Raskt ned gjerne 300-400mbits 4g over alt og vestenlig raskere 5g. I Norge.
Byttet fra happybytes der man hadde vært fornøyd hele veien, men så fikk jeg et godt tilbud under black week (2022) 50GB til kun 289,- (rollover så får du opptil 100GB) Så bestilte både til meg selv og til samboer. Egen app der du lett kan følge med på alt du trenger, og aldri noe tull med fakturering. Og selvsagt god dekning fra Telenor. Prisene de har ellers er også helt innafor, og langt bedre enn selveste Telenor. Veldig fornøyd med å være kunde hos Release.
Har flyttet 3 mobnr til release der det ene har 2 stk tvilling. Den ene tvillingen har riktig avsender (hovednr) på sms mens den andre har 12 siffer nr avsender. Dette er visstnok Telenor sin skyld / fordi det ikke finnes nok 8 siffer nr(!) og ikke noe Release kan gjøre noe med. Har fått noen hint fra andre hold om at dette skal være et løselig problem som kan hende alle.. 😅 Så da mangler det bare dette med å få orden i denne siste* irritasjonen. *har også hatt større utfordringer med å få ordnet datasim/tvilling (og spesielt esim) etter innportering.