Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er bare fornøyd ..og har ingen ting å klage på At jeg kan gå i butikk og ikke sitte i vente kø i tlf til kunde service er et stort pluss
Hei, Anne K.P! Supert å se at du er fornøyd med oss. Og skulle du ha behov for å ringe oss, så kan vi love at svartiden skal være veldig kort! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Skiftet leverandør grunnet pris og kundebehandling hos min forje leverandør. Har hatt Release i 1 måned å er meget godt fornøyd. Kan anbefale dette selskapet på det sterkeste ! God dekning. Gode priser! God kundebehandling å ikke minst God fart på nettet !!
Hei, Helge G! Tusen takk for super tilbakemelding! At du er fornøyd med oss syntes vi er kjempefint! Ønsker deg en super helg! Hilsen alle oss i Release!
Jeg har ikke hatt release så lenge men har opplevd at release er pålitelig og leverer etter avtale . Foreløpig virker alt slik det skal, så jeg har ikke pr nå noen ønsker om forbedring.
Hei, Åse S! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en god helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Appendiks er ok vanskelig å finne frem og få utført betaling av regning.
Hei, Tor E! Takk for tilbakemeldingen! Vi har ingen løsning for å betale regningen i appen per idag. Men den kommer som E-faktura i nettbanken din:) Ha en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
De driver med skyhøye bruddgebyr som de ikke informere om ved salg, elendig kundeservice.
Hei, Håkon! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss! I samtale med telefonselger ble du informert om bindingstiden mot en god rabatt på abonnementet ditt i 12 mnd. Du aksepterte også dette per SMS, men valgte allikevel og portere ut før avtaletiden var utløpt. I tillegg fikk du tilbud om å slippe bruddgebyret mot å portere tilbake til oss i Release, noe du valgte å ikke gjøre. Så vi mener at her har vi gjort det vi kan for å forsøke å gjøre deg fornøyd innenfor rimelighetens grenser! Og da er det dessverre lite vi kan gjøre videre med denne saken. Uansett ønsker vi deg en super dag videre! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Helt grei dekning og god kundeservice . Bakdel er når data pakka er brukt opp kan du knapt lese avisa. Ikke filmsnapper osv. Da er en tvungen til å kjøpe tilleggspakke. Ikke kan en kjøre radio heller da det er for lite data igjen.
Hei Frank P.H! Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er korrekt at hastigheten reduseres til 40kbps ved oppbrukt data. Noe vi også informerer om på nettsidene våre. Om du bruker mer data enn du har bestilt, så kan du eventuelt endre abonnement på minside.release.no. Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Ingen som opplyser om det, men det er 12 mnd bindingstid. Fått en syk regning på 4500 kr. For å bytte vekk, dette var innen 14 dager som er en reel angrefrist. Utrolig sleipt. Føler meg lurt og bedratt
Hei, Jonas K! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med Release og telefonselgerne våre. Kjøper man et abonnement på nettet så er det INGEN bindingstid, men som de fleste andre selskaper så har vi telefonselgere som tilbyr gode rabatter mot bindingstid. Alle telefonsalg tas det opptak av for din sikkerhet og etter å ha lyttet igjennom opptaket, samt sett SMS som du har bekreftet med et JA. Så er du godt informert om bindingstid i 12 mnd mot en god rabatt på abonnementet ditt. Du flyttet inn til Release den 04.05.2022 og valgte å portere ut til et annet selskap den 31.05.2022. Altså 27 dager etter at du flyttet inn til Release! Det vil si at dette er 13 dager over lovfestet angrerett. Dersom du velger å flytte inn igjen til Release så skal vi selvfølgelig kreditere fakturaen! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så løser vi dette sammen:) Vennlig hilsen alle oss i Release.