Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk en sim kort som ikke funka, kundeservice fiksa så jeg hadde nytt dagen etter pluss ekstra data for bryet - og prisene på abonnementene er jo bare sykt bra. Løp og kjøp!
Hei, Stig! Tusen takk for flott tilbakemelding! I en kjedelig situasjon som dette så var det godt vi kunne løse det raskt sammen. Ønsker deg en fantastisk sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Positiv opplevelse for både min kone og jeg! Når barna ikke er bundet opp vil de få tilbud om ReLease abonnement av oss også. Vi vil de får et forhold til gjenbruk av forbruksartikler og varsom forvaltning av jordens grunnstoffer
Hei, Renoir! Så flott å se at du er fornøyd med oss, og vi gleder oss til at dere også overfører barnas abonnementer til oss. Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag. Vennlig hilsen oss i Release
Slite med dårleg dekning enkelte plasser. Appen fungerte ikke slik som forvætning, skulle kjøpe ekstra data pakke, havnet hos min son. Måtte på nette å kjøpe enda en pakke. Så det var dårleg.
Hei, Anita! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med Telenor-dekningen. For at en datapakke skal havne hos en annen, så må du evt logge inn på den personen når du kjøper en datapakke. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med teksten BYTT05K i emnefeltet så skal vi kreditere datapakken som du hadde feil med:) Vi ser også gjerne på dekningen der du mener det er dårlig. Vennlig hilsen oss i Release!
Overraskende billig og gode løsninger.God dekning er en forutsetning for abb.
Hei, Grete! Tusen takk for fin tilbakemelding! Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Det som er bra med Release er at de er god pris i forhold til andre selskaper. Service hos dem er topp! Får raskt svar og hjelp.
Hei, Milo! Tusen takk for flott tilbakemelding og ikke minst for omtale nummer 100! Ønsker deg en fantastisk sommer! Vennlig hilsen alle oss i Release
Mine bytes blir brukt opp hyppig.. jeg gikk aldri tom før..da hadde jeg 3 Gig
Hei, Lars! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Når du bytter SIM kort, så vil innstillinger med automatisk nedlasting av apper og automatiske oppdateringer nullstilles. Vi anbefaler derfor at man endrer dette i innstillingene på telefonen, så den ikke laster ned i bakgrunn. Da vil det normalt gå mye data! Det er ellers ingen forskjell på hvor mye data som brukes med tanke på hvilket selskap man har. Vennlig hilsen oss i Release
Jeg er veldig misfornøyd med at jeg ikke kan få regningen rett inn i nettbanken, dette må ordnes om jeg skal forbli kunde hos dere. Magne I.
Hei Magne I. Takk for tilbakemelding! Du får fakturaen rett i nettbanken om du aktiverer avtalegiro i nettbanken din. Vennlig hilsen Release