Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lettvint å bytte til og enkelt å komme i kontakt med kundeservice både på telefon og mail.
Hei, Marianne! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Mye billigere enn vårt tidligere abonnement. I tillegg har vi fått dekning på hytta. Noe som har vært savnet. Appen kunne godt vist hvor mye en har igjen av GB når det blir overført fra forrige måned
Hei, Annelise! Takk for tilbakemeldingen din! Vi har nå oppdatert appen slik at du ser hvor mye du har igjen inkl rollover! Håper du er fornøyd med den nye visningen? Vennlig hilsen alle oss i Release!
Best pris, best service. Og ikke minst, gjenbruk! Vi trenger å hjelpe planeten, da må vi slutte med å kjøpe nye ting hele tiden. Brukt funker det også!
Hei, Steffen! Tusen takk for flott tilbakemelding! Brukt fungerer uten tvil og er bra for planeten:) Vennlig hilsen alle oss i Release
Jeg har problemer med kommunikasjon (SMS/MMS) mellom mobil og et viltkamera. De viser nå stor vilje til å løse problemet.
Hei, Terje! Tusen takk for tilbakemeldingen! Selvfølgelig gjør vi vårt for å løse slike ting og vi håper du er fornøyd med kundeservicen vår! Vennlig hilsen alle oss i Release
5 gb data til en meget god pris. Savner bedre oversikt over forbruk i appen. Stabilt nett. Setter også pris på den miljøbevisste tonen til firmaet.
Hei, Adrian! Tusen takk for tilbakemelding! Appen skal nå være oppdatert og viser gjenværende data istedet for forbruk:) Vennlig hilsen alle oss i Release
Veldig fornøyd med det meste. Eneste jeg kunne tenkt meg var mulighet for å bytte abonnement i app.
Hei, Kim! Tusen takk for flott tilbakemelding. Selvbetjening for bytte av abonnement i appen, er noe vi jobber med. Vi håper dette vil komme i løpet av kort tid. Vennlig hilsen alle oss i Release
Billig abonnement med Telenor-dekning, men med store mangler for meg. De verste er ingen AvtaleGiro, elendig app og dette høres kanskje rart ut men går stadig tom for datatrafikk. Gikk aldri tom med samme mengde hos min forrige leverandør. Usikker på hva dette skyldes og ekstra datapakker er dyre.
Hei, Bill B! Takk for konstruktiv tilbakemelding! Avtalegiro og E-faktura har vi på plass, uten å ha noen kjente problemer med det. Så her vet jeg dessverre ikke hva du har hatt som feil. Vi er helt enig i at appen vår kan bli bedre og derfor er den nå under oppdatering og vil bli bedre i løpet av kort tid. Ang data så er trafikken og antall GB hos oss, det samme som hos alle andre leverandører. Det mange glemmer når de skifter SIM kort, er at innstillinger for automatiske oppdateringer av apper og system ofte blir nullstilt. Slik at dette kan ta mye data underveis. Vi ønsker uansett at du spesifiserer din tilbakemelding til oss, slik at vi evt kan lære av dette. Send oss gjerne en epost til [email protected]. Merk med BYTT18BB, så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen alle oss i Release